Pidätkö eläimistä?

Mistä kaikista eläimistä juuri sinä pidät?

Avainsanat: kissa koira hevonen kani marsu hamsteri jne. jne. jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 07.08.2008 - 21:19

Pidän hirveästi koirista ja etenkin kilteistä hauvoista. Itsellänikin on koira, ollut useita. Ovat kuolleet vanhuuteen ja sairauksiin. Nykyinenkin on jo 10v. Surullista, jos siitäkin joutuu pian luopumaan. Mutta viellä kuitenkin on pirtsakka. Käärmeiden kanssa en haluaisi joutua kosketuksiin missään olosuhteissa. Lehmät ym. hyötyeläimet ovat tarpeellisia mutta en välttämättä pidä niiden tuoksusta. Hevosia pelkään aivan kuollakseni. Kamelillakin olisin voinut joskus ratsastaa, mutta tuntui aika pelottavalle, en rohjennut. Hiiret ovat kauhu minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2008 - 20:09

Kissat on tietty lempparit, koska niitä/heitä on ollu mulla/meillä aina. Koirista pidän, mut oon allerginen niille, samoin hevoset on ihania, linnut, possut, lehmät ja suht kaikki eläimet menee mun makuuni ja ovat niin sulosia, jopa ötököitä myöten. Mitä en 'siedä/inhoon' on punkit, metsäluteet, iilimadot sun muut vastaavat.... iiiikkkk....!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 08:12

lähes kaikista elukoista...
eniten vissiin kissoista ja koirista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 09:34

Pidän pienistä koirista.Minulla on Maltan koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 09:39

pidän kaikista koirista

Lisätty: 08.08.2008 - 09:39

hiiret on söpöjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2008 - 13:30

Marsut jyrää!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2008 - 10:23

Kissoista pidän paljon. Onhan minulla niitä kaksi kotona. Koirat ovat myös mukavia. Kun asuin vielä kotona oli meillä kolmekin eri merkkistä koiraa (ei yhtäaikaa). Joskus ajattelin ottaa lintua. Korppi kiinnosti. Muita hienoja eläimiä ovat sudet.