Mikä on paras TV-sarja mitä seuraat??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:19

Satunnaista seurantaa mullakin,poissaollessa putoaa hetkeksi kärryiltä,mutta ei kauas.Tykkäsin tiistai-illan Pirunpelistä,siitä britti MI5n kuvioista(nimeltään?en muista),Nat.Geographicin luonto-ohjelmista yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 22:23

House, itselläni on dvd:llä kolme ensimmäistä tuotantokautta ja neljäs pyörähtää käyntiin MTV3:lla ensi kuussa. Sitä innolla odotellessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 22:35

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2010 - 23:09

Niitä on useimpia. House, CSI, Todistettavasti syyllinen, Ilman johtolankaa, Emmerdale

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 23:56

En ole loukussa sarjoihin vaan katson kikä vaikuttaa mielenkuuntoiselta.luonto,matkailu,kekniikka, joskus jopa peräkammarin pojat.elokuvia,uutisia jne ei tv miminua sido sarjoineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:00

nykyään en mitään, ennen serraanon perhe ja francon aika, näin sen koimme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 10:09

Seurailen kaunareita ja salkkareita, mutta ei ole maailman vakavin asia jos vaikka viikkokin jäisi väliin. CSI,Monk,24 ja yleensä poliisisarjat ovat kivaa katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 10:24

Salkkareita ja Kaunareita seurailen minäkin.. Joskus myös jotain luonto-ohjelmia ja dokumentteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 10:56

Sydämmen asialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:06

Minä katson sydämmenasialla,emmerdalen,kotikadun,joskus salkkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:30

Kotimaisista sarjoista alan huomenna taas joululoman jälkeen katsomaan alkavat ,siis huomenna.Mutta sopraanos on ,minusta hyvä sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:58

Parhaasta en osaa sanoa, mutta yöllä kun on kaikkein rauhallisinta niin olen katsonot niitä poliisien takaa-ajosarjoja Jim on kanava silloin. Esimerkiksi "vauhdikkaat takaa-ajot", mutta myös muita dokumentteja jotka kertovat koruttomasti sen ettei laki ole köyhälle ja rikkaalle sama missään maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:39

Ainoa sarja jota seuraan on Sydämen asialla ja siitä tykkään kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:01

Tekosarjoista on Emmerdal paras, tosielämänsarjoista on Amazing Race.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 09:05

Komisario Morse ja Miss Marple ovat ikäänkuin samalla viivalla. Sydämen asialla on myös ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:51

Tällä hetkellä 24 sekä Sopranos