Valvotko myöhempään viikon-loppuisin??Kun muina arkipäivinä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 16:02

Toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 22:01

Valvon aika myöhään joka ilta on sitten arki tai viikonloppu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 22:05

Riippuu vähän onko seuraavalle päivälle jotain tärkeää tekemistä.. Yleensä valvon vähän myöhempään mutta en kovin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2010 - 23:07

Valvon arkena ja viikonloppuna yhtä myöhään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 00:07

Joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:01

vain vapaan alla, sellainen extra herkkupala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:09

Jos tulee televisiosta jotain mukavaa katsottavaa niin silloin valvon myöhempään,mutta muuten käyn ajoissa nukkumaan,olen iltauninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:16

Milloin mitenkin kun ei nykyään ole enää eroa arjella tai sunnuntailla. Yleensä pyrin nukkumaan 6-8 tuntia eli jos aamulla on aikainen nousu niin illasta täytynee mennä aikaisemmin esim klo 22 maate.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:33

aika myöhään tulee ,myös viikollakin valvottua.monesti menee puoleen yöhön. Vaikea lähteä nukkumaan ajoissa ja vaikea nousta sit aikaisin ylös aamulla.Eli ei tosiaan vaikuta onko viikonloppu ainakaan minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:27

Olen sellainen yökyöpeli. Teen kaikenlaista senjälkeen kun mieheni on mennyt nukkumaan.Ratkon ristikoita, katselen Tv:tä, askartelen. Kissan kanssa me hiippailemme nukkumaan siinä puoli yhden aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 18:57

Paha sanoa. Arkisin nukun yksikseni, mutta viikonloppuisin poikaystävän vieressä. Olen erittäin huonouninen ihminen, ja niinpä arkisin tuleekin valvottua jonnekin kolmeen asti, kun ei vaan pysty nukkumaan vaikka kuinka yrittäisi. Toisinaan kuitenkin viikonloppuisin poikakaverin vieressä tulee todella hyvin uni, ja niinpä sitä monesti huomaa nukahtavansa jo kymmenen yhdentoista maissa. :) Mutta jos poika valvoo niin valvon minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 22:49

Joskus tulee valvottua myöhempään viikonloppuisin mutta yleensä unirytmi pysyy aina samanlaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:00

Aika säännöllisesti se nukkumatti tulee kylään oli sitten arki tai pyhä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 09:58

tottakai! ihanuus onkin siinä että tietää ettei ole pakko nousta aamulla herätyskelloon. toisaalta -yleensä käy niin että viikon rytmitys on päällä ja herää suht ajoissa. mutta tää onkin psykologinen juttu. kunnei se soi...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:04

Kyllä vuorokausirytmi on sama oli viikonloppu tai arkiviikko. Ei työssäkäyvä parin viikonlopun päivän aikaan voi vrk-rytmiään muuttaa, joulun loman aikaan tapa hieman muuttui eli tuli nukuttua joskus kahdeksaan asti aamulla ja valvottua hieman normaalia pitempään.