Paras vastaus? Mahdollisuus perustella valintaansa parhaaksi vastaukseksi?

Laitoin kysymyksen tässä taannoin, mutta en osaa valita parasta vastausta, koska kysyykseni kuului:
Osaatko tai oletko Napsussa käyttänyt kohtaa: Lisää tietoja kysymykseesi?
Vastastauksista sain sen käsityksen, että kaikki tietävät/osaavat käyttää lisätietoja-kohtaa, mutta sitten heidän selvityksissään kertovat haluavansa lisätä tietoja kysymyksiin/vastauksiin (ilman lisäpisteitä)
ja ettei sellaistsa mahdollisuutta ole? En tiedä oonko ulalla vai mitä, mutta mä olen löytänyt kohdassa; kysymys, "lisää tietoja" kohdan, samoin vastauksissa kohdan: "lisää tietoja" -kohdan, valaiskaa nyt mua...? Ja olisko hyvä, etä olis mahdollisuus perustella valitessaan ns. parasta vastausta valintaansa? Musta se olisi hyvä.

Avainsanat: napsu kysymys vastaus kommentit paras vastaus lisää tietoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2008 - 19:48

Kyllä sekä kysymyksiin että vastauksiin voi lisätä tietoja siihen omaan luukkuunsa. Sen sijaan parhaan vastauksen valinnassa sellaista mahdollisuutta ei ole (suora huutoäänestys).

Voisi tietysti olla valaisevaa nähdä vähän perusteitakin, edes sen onko valinta tullut 1 - 0 äänillä vai esimerkiksi 107 - 22 , antaisi vähän lisätietoa kuinka laajasta kiinostavuudesta kussakin kysymyksessä/vastauksessa on ollut.

Näitä juttuja on hyvä tarjota Napsun kehittelijöille, seurava versio on kovaa vauhtia valmistumassa sain kuulla kun aamusella olin muissa asioissa yhteydessä ylläpitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2008 - 19:50

Mä oon ihan samaa mieltä kuin sie, jonin13.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 09:39

Luen kysymyksiin annetut vastaukset ja valitsen sen perusteella.Olisi kyllä kiva saada perustella,miksi juuri "tämä"kysymys on paras.Perusteluista voisi antaa lisäpisteen.