Vilma-kissa täältä kysyy: kukahan kehittelisi kissojen keinohedelmöityksen, kun ei auta mauku, poru eikä hurja nauku.?

Miauu...olen tuskissani pyörinyt, hyörinyt ja pihallakin huutanut (laittavat minut, kun eivät kestä kuunnella) ja ei löydy sulhoa mistään. Ette kuulkaa usko, että on maurussa pitelemistä..

Avainsanat: juoksu aika missä kolli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 21:43

Voi Vilma parkaa.Toivottavasti joku kollikin pitäis sellasta elämää ja ois tytttöseuraa vailla, et porukat laittais sen ulos.Saisitte hommat hoidettuu, loppuis nauku ja mauku ja pääsisitte takas lämpimään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 17:10

Laitapa lehteen "henk.koht palstalle" ilmoitus siellähän niitä muitakin ennenvanhaan ainakin oli:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 17:41

Kyllä on Vilmalla vaikeat ajat,toivottavasti sulhanen löytyisi,ennen,kun isäntäväeltä menee hermot lopullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:37

Voi voi ja maaliskuuhunkin on matkaa,auttaiskohan ehkäisypillerit kovaan "maukuun"?Korvatulpat vois olla, Mariaana asialliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:45

Voi sinua Vilma-raukka! Nytpä alat mouruamaan emännällesi, että vie sinut sellaiseen huusholliin kyläilemään, jossa löytyy ehta kastroimaton komia kolli. Ei haittaa vaikka emäntäsi jättäisi sinut sinne muutamaksi päiväksi.
Muussa tapauksessa pitänee perustaa uusi tosi-TV -sarja: Vilma-kissalle sulhanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 20:57

Voi sinua Vilma kun olet nyt ihan hakoteillä niiden kollien kanssa. Sinun pitää käyttää naisellisia konsteja: heiluttele perääsi, lirkuttele kauniisti, pyörittele kauniita silmiäsi ja ole muutenkin niin pienen ja avuttoman näköinen kuin vain voit olla. Ja muista sitten hieman esittää vaikeasti tavoiteltavaa kun kollit pyörii ympärilläsi.