Oletteko tehneet benjii-hypyn?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 15:33

Alanyassa 14 vuotta sitten.Enää en menisi...ainakaan Turkissa....No,oikeasti silloin oli juhlittu aamuyöhön ja seuraavana päivänä menin kun lupaus täytyi pitää.Hyvä,että selvisin ilman sairaalareissua kun tuli sen jälkeen hirmuisia rytmihäiriöitä sytämmeen mutta ne johtui kovasta jännittämisestä +juhlitun yön yhteivaikutuksesta.Muistikuviakaan ei jäänyt mutta sentään pari valokuvaa säilynyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 15:29

No en ole, mutta nyt vakavasti harkitsen sillä Dubaissa vois olla siihen mahdollisuus sitten parin viikon päästä. Maailman korkein rakennus avattiin siellä maanantaina ja ajattelin testata sen joten katelkaahan uutisia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 15:52

Burj Dubaissa saa kyllä lasit moisessa hypyssä helisemään. Rakennus on aika tyvekäs. Sitten soi kirkon kellot Suomessa.

Narut nilkoissa en ole hyppinyt mutta mäkisukset jalassa tuli ennen tultua muutamasta tornista alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 16:44

En uskalla kun on korkianpaikan kammotus! Huij!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 17:38

En enkä enää tässä iässä pystyisikään luultavasti????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 17:43

Siitä hullutuksesta pysyn erossa visusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 18:34

En, mutta joskus kyllä teen. Sen olen päättänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 19:23

Ei olisi uskallusta mennä hyppäämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 21:25

en ole enkä usko että aion

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 21:46

No en todellakaan ole.Enkä ikinä hyppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 22:10

En, mutta juuri eilen mietein että se voisi olla aika mukava kokemus ;)
Ehkä joskus, ehkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:30

Turvallisissa oloissa (ja kotimaassa) voisin tehdä, mutten ole vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 04:21

Ei kiinnosta mutta tandem laskuvarjohyppy kyyllä kiinnostaa ja varmaankin tulen toteuttamaan sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 10:26

En ole enkä aiokaan, mutta jälkikasvulle voisi sellaisen joskus lahjaksi antaa. Sukelluskurssit ja lennätykset on jo annettu. Seuraavaksi ehkä se tandem-hyppy. Haluaisivat kyllä varmaan koko laskuvarjokurssin, mutta kertahyppy ehkä riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:41

En ole enkä aio hypätäkään,en näe siinä mitään järkeä.Eri asia,jos lentokoneesta joutuu laskuvarjohyppäämään,mutta johonkin satama-altaan päällä tai hiekkakentällä ja naru nilkoissa????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:07

Ei kuuna päivänä.Järjetöntä touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:30

En ole.
Kerran kun olin varoissani niin lupasin maksaa jos kaveri menee hyppäämään ja menihän se.
Painoraja siinä oli sellainen että painon piti olla 35kg-160kg välissä jotta ylipäätänsä sai hypätä. Kaveri painoi silloin noin 45kg joten punnitsivat tarkasti. Kai ne kaikki punnitaan jotta köyden saa asennettua oikein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 16:05

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:48

En ole enkä tee.