Lääkäri kyseli eilen alkon käytöstä ja virkahdin siihen jotta toista vuotta ilman pisaraakaan!Narrasinko?

Eli siis en tänä vuonna ole ottanut ja viime vuonna lopetin aattona ajoissa...

Lisätty: 09.01.2010 - 13:24

No joo,ei näy kokeissa kun ihan muusta asiasta kävin ja juteltiin"niitä näitä".Ja kyllä tuttu lekuri tiesi jotta ihan tsoukkina juttua väänsin.Ehkä otin,ehkä en sanoi Mattikin aikoinaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 14:40

Eihän tuollaista kysymystä voi lääkärissä ottaa tosissaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 12:54

narrasit ja et,tarkoitti varmaan pitempää aikaa ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 13:14

Lääkäri näkee alkon käyttösi koetuloksista.
Kysymyksellä on kai tarkoitus herätellä ajatuksia juopottelun vähentämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 13:30

Taisit narrata itseäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2010 - 14:28

Narrasit. Eihän siitä ole kahta viikkoakaan kun viimeksi otit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 17:02

Selkeesti narraus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:29

Jos lääkäri kysyy tuollaista, hän ei kysy sitä odotuksenaan, että sä kerrot alkoholinkäytöstäsi, vaan huomauttaakseen, että sitä on vissiin tullut vähän otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:47

Sehän on tasatarkkaan sun juttus,jos liioittelit/vähättelit vastaustasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 20:51

Taisi sinulta pieni lipsahdus päästä, mutta ei siinä mitään jos sait tohtorin uskomaan itseäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 14:58

Labrakokeet paljastavat miten asia oikeesti on. "Alkon käyttö".... jos se on alkoholin käyttöä, siitä lääkärit kysyvät terveyskeskuksissa määrättyinä viikkoina kaikilta. Joka tapauksessa asia koskee eniten itseäsi.