Moi ja isäni on kiusannut minua pitkään :I

Usein se alkaa silleen kun se valittaa jostai tai ottaa luvatta kuvia. Kun se otti kerran luvatta kuvia sanoin että toisista ei saa ottaa luvatta kuvia se jatkoi silti ja sitten kun rupesin itkemään se alkoi laulamaan "Hermo painetta on..." Tätä on jatkunut koko ikäni. Ei sille pysty selittämään kun se heti sitten sanoo etttä "Onko neuvominen kiusaamista?"

Lisätty: 09.01.2010 - 16:57

Mut ku se tietää etten pidä kun se laulaa minusta kaikkia huonoja puoliani ja jos nauran sillon sille kun se laulaa nii se sanoo että onkohan mussa jotain outoo tai joki psykoottinen tauti tai silleen :/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 16:43

Isät voivat joskus olla tosi "puupäitä"
Noiden isojen ihmisten ongelma on usein se että ne ei tiedä että miten ne näyttäisi sen tosiasian että ne tykkää lapsistaan ihan kamalasti. Sitten se tykkääminen voi näyttäytyä todellakin kiusaamiselta tuntuvana käyttäytymisenä.

Valittaminen on yksi isien tehtävä - tuntuu että niissä on sellainen valitusnappula joka aktivoituu aika-ajoin ja tämä taas johtuu siitä että isit haluavat olla laumanjohtajia.

Ihan yksinkertaista - tämä täytyy vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos hymyillä nätisti päälle:)
Tietty kannattaa niitä isiä joskus ihan kuunnellakin kun tuppaavat välillä olemaan jopa ihan oikeassa vaikka ei sitä kyllä uskoisi:)

Hyvää jatkoa sinulle ja koita kestää - on meissä äideissäkin taatusti ne omat rasittavat juttumme....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 12:13

ota ihan iisisti vain. Minun isäni on samanlainen mutta kun en noteeraa mitään ei se sitä kauaa jaksa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 12:17

Koska en tiedä minkä ikäinen olet, enkä sitä millaisista kuvista on kysymys, vastaaminen on vaikeata.
Mutta tunnut olevan kiusaantunut asiasta. Onko sinulla ketään aikuista jolle voisit puhua asiasta? Koulukuraattoria tai terveydenhoitajaa?

Tämä juttu voi olla jokin väärinymmärrys perheessänne, mutta jonkun ulkopuolisen kanssa keskustelu voi avata tilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 14:43

Taidat oolla kovi nuori mutta jos kuvat on sinusta "siveellisiä" anna äijän kuvata vaan niin paljon kun jaksaa kyllä se loppuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 20:24

Hae apua joltain asiantuntijalta. Soita lasten kriisiapuun tai nuorison vastaavaan puhelimeen. Tuo ei nimittäin ole soveliasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:25

Onko sulla vanhempia sisaruksia, isovanhempia, tätiä tai jotakuta, jolle sä voisit puhua tästä? En ymmärtänyt tekstistä yhtään mitään, mutta mitä ilmeisimmin sua ahdistaa isäsi käytös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 20:44

Kehottaisin sinua kääntymään jonkun luotettavan aikuisen puoleen ja kertomaan huolesi. Ehkä heistä löytyy joku joka voi puuttua asiaan.