Paljonko sinulle pitäisi maksaa, että tekisit tämän tempun ?

www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.s...01/1029980

Avainsanat: base hyppy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 15:50

No, olen menossa Dubaihin parin viikon päästä niin, että katsokaahan sitten uutisia....

Kysyjän kommentti

jännityksellä odotamme

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 10:19

ei mistään hinnasta minua saisi tuota temppua tekemään.
aika huimapäistä vauhtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 10:24

Mielestäni ei ole temppu vaan hyppy laskuvarjolla kiinteältä alustalta.
fi.wikipedia.org/wiki/BASE-h...C3%A4minen

Vähempi on tullut laskuvarjolla hypittyä joten jääköön tuoltakin harjoittelematta.

Lisätty: 09.01.2010 - 10:27

Ihminen saa suksilla muna-asennossa kovemman nopeuden kuin vapaassa pudotuksessa. Ihmisen vapaaputousnopeus ei juurikaan nouse yli 200 km/h.

Suurin suksilla saavutettu nopeus 248,105 km/h. Harry Egger 2.5.1999 Ranskassa.

Lisätty: 09.01.2010 - 10:39

Naisten syöksylaskun nopeusennätys 234,528 km/h. Krine Dubouchet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 10:24

ei ole kyl niin paljoo ekui , et ton tekisin, en edes uskaltais sin ylimpään partsillekkaan mennä .. on nimmittäs ihan kaamee korkeenpaikkankammo .. iik !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 10:28

Tästä hommasta jäi rahat saamatta minulta,poden muutenkin korkeanpaikan kammoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2010 - 10:56

En uskaltaisi hypätä mistään hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 11:04

Vaikka ei korkean paikan kammoa ole,niin lulisin jotta paha olo tulisi jo tuolla ylhäällä ollessa.Eihän se nopeus mikään ongelma mutta pudotus! Kumma juttu,että lentokoneessa ei huimaa 10km korkeudessakaan mutta muutamassa sadassa metrissä jossain tornissa tekee jo perhosia vatsaan...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 11:13

En tekis tota temppua mistään hinnasta.Hui kamala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 12:16

Tekisin tempun ilmaiseksi. Eli jos benji hypyn joku maksaisi hyppäisin sieltä. Olen aina halunnut hypätä benji hypyn tai laskuvarjohypyn. Olisi siistiä vain leijailla alaspäin ja köysy/varjo ottaisi vastaan jossakin kohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 12:31

Olen sen verran yllytyshullu, että saattaisin tehdä tuon ihan ilmaiseksikin.
Taitaa vain olla kallista lystiä?
Mihinkään vaaralliseen minua ei saa yllytettyä, mutta ei tuo ainakaan tietokoneruudulta katsottuna pahalta näyttänyt.
Laskuvarjolla hyppääminen on yhtä turvallista tai jopa turvallisempaa, kuin polkupyörällä ajo. Kummassakin se riippuu olosuhteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 13:12

yhdyn edellä oleviin: eli luultavasti ilmaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 14:48

eihän siitä rahaa tarvitsisi sillä jos mahd,niin hyppäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:16

Sellaisen normaalin base-hypyn tekisin mielelläni, mutta toi oli jo vähän turhan erikoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:17

Arkussa kait hyppäisin,mutta en muuten.Kerrohan Mariaana sitten tuoreeltaan kokemuksesta meille Napsuun(ennen uutisia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 20:36

Tahtoo jo huipata kerrostalon kolmannessa kerroksessa, joten ei luultavasti kovin herkästi lähtisi kokeilemaan. No tietysti jos luku olisi tosi suuri ja saisi ottaa parit neuvoa-antavat rohkaisuksi ja kaupanpäällisiksi liina silmille.