Missä luulet olevasi 10 vuoden päästä nykytilanteeseen verrattuna?

Minä olen tässä kotona ja napsuttelen edelleen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 21:42

todennäköisesti (toivottavasti) kiertelen edelleen reviirilläni

valperi-ontheroad.blogspot.c...irini.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 19:32

Tuhkana tuulessa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 20:35

jaa´ah 10 vuoden kuluttua,
kiertelen varmaankin muailimoo.
ainakin tavoite on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 20:46

Jossain lämpimässä paikassa.
Toivottavasti elävänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 21:09

Lättähattujen vanhainkodissa,missä Elvis vielä soi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 21:12

Toivottavasti elävienkirjoissa ja terveempänä,kun nyt.Terveydestä parempaa taitaa kyllä olla utopiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 22:03

En tosiaan tiedä. Saatan olla haudassa, tai sitten jossain ihan muualla. Onneksi ei etukäteen tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 22:18

Toivottavasti onnellisena omassa kodissa maalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 22:38

toivon vaan olevani hengissä ja terve:) muu järjsetyy sen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 22:52

Toivon mukaan olen liikuntakykyinen..että pärjään omilla voimilla..sitä toivon..voihan olla,että olen silloin olen jo tuhkana..
Elämästä ei tiedä muuta,muuta kuin tämän hetken mitä elää...kun silmät ummisttaa näkeekö vielä seuraavan päivän??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 11:23

Aika hurja kysymys, kukaan ei tiedä missä vaikka huomenna on.
Lähtö voi tulla milloin tahansa, ihminen on sellainen ressukka.
Jos taas eläisin niin olisin silloin 68 vuotias, sitä en tiedä miten asiat
sitten olisi. Voihan se olla niinkin että on sitä ennen maailmanloppu,
sekin aika joillekin tulee vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2010 - 19:24

Vanhainkodissa puheripulista parantumattomien huonosti liikkuvien ja näkevien osastolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:47

Hyvä kysymys, en ole koskaan miettinyt aikaa niin pitkälle mutta olisi varmaan kohta viisasta pohtia sitäkin.
Todennäköisesti kuskaan tytärtä hänen harrastuksiinsa ja toivottavasti jossain muualla kuin täällä korvessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:51

Toivottavasti hengissä ja vintti kunnossa. Tarkoitukseni on elellä ja asua tässä talossa niinpitkään kuin mahdollista. Otan palvelut kaikki vastaan, jos kunto tulee sellaiseksi. Hoitolaitoksiin en halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:05

toivottavasti kykenen olemaan töissä ( olkapää odottaa leikkausta ). lapsenlapset käyvät yökylässä mummilla. ehkä mietin tuleeko porkkanasadosta tänä vuonna yhtä hyvä / parempi. ihan sellasia pieniä elämän juttuja sais olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 13:43

Ainakin 10v.tta vanhempi jos elän.Terveys ratkaisee aika pitkälle asian . Jos omalla vallalla on jotain sanottavaa. Todennäköisesti täällä missä olen asunut 40v.tta .Elämä antaa ja ottaa.