Luotteko mielikuvan kysyjän profiilikuvasta, millainen ihminen on sen kuvan takana ? Oli kuva millainen tahansa?

En itse käy edes katsomassa, millainen profiili/oma sivu kelläkin on, vaan kuvan perusteella on kiva miettiä, millainen ihminen on tuon takana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 21:00

Joo kyllä se varmaan osaltaan näin on.
En minä laittaisi mistään hinnasta esim. moottripyörää tai miljoonakärryä tms. kuvakseni.
tai hirvikärpästä - ei hitsi....
Eihän kukaan ilkeisi vastata hirvikärpäselle mitään - aika niljakas mielikuva siitä tulisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 19:31

Profiilikuva vs kuva ja omasta mielestäni vs vastaukset / kysymykset.

Mielestäni lähinnä vastaukset ja kysymykset antavat tietyn informaation ihmisestä. Toisaalta tämä Napsu on sellainen vapaa-ajanviettopaikka, jossa on mukava tavata ihmisiä - hyvinkin erilaisia. En haluaisi lähteä miettimään syntyjä syviä tai analysoimaan kenenkään hyviä tai huonoja puolia tai jopa alkoholi-, perhe-, yms ongelmia, joita olen nähnyt täällä pohdittavan hyvinkin suoraan, kohdistaen henkilöön itseensä. Olenhan minäkin kritisoinut ja ollut varmasti tosi ankee, mutta niitä heikkoja hetkiä sattuu olemaan meillä jokaisella inhimilisellä olennolla.... tarkoitus ei ole ollut loukata ketään.

Osalla meistä on yleensä tapana olla hyvin kriittisiä ja jatkuvasti vastata hyvinkin negatiiviseen sävyyn. Osa meistä on sellaisia ympäripyöreitä ja osa tosi pyöreitä. Mukava juttu, ettei kaikki kuvat anna samanlaista kuvaa, kun jokainen on kuitenkin yksilö.

Myö vaa ollaa täällä, jokkaine omalaisesa ja toivottavast sellasena pysytääki!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:31

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 19:44

profiilikuvat on turhaa bittien tuhlausta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 20:13

Kyllähän se jotain aina kertoo: kuka tykkää eläimistä, kuka on huumorintajuinen yms. ja kuka ei ossaa laittaa profiilikuvaansa tänne, vaikka kuinka monesti sitä neuvotaan! terveisin: mihin se mun kuva nyt taas hävis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 21:07

Minun proviilikuvasta saa varmasti käsityksen,et olen oikein suloinen,kisunkuva on kyllä sitä,mutta minä en ole sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 22:01

Jotain se profiilikuva kertoo, mutta hyvin vähän. Vastaukset ja kysymykset kertovat paljon enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 22:12

Vedin nimimerkkini ihan hatusta ja etsin Googlen kuvahaulla kuvan, jolla olisi edes jotakin tekemistä sen kanssa. Kyllä sen kuvan aina nopeasti oppii yhdistämään nimimerkkeihin ja kirjoittajan tunnistaa sitten jo nimeä katsomatta. Ei nimi tai kuva sen enempää välttämättä kirjoittajasta kerro. Mulla voisi olla tuossa kuva koirasta tai kissasta, mutta niitä on jo melko monella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 22:39

ehkä eniten se kertoo jotakin ihmsen harrastuksesta tai mieltymyksistä.. aika monella on eläimiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 00:22

Ei profiilikuva kerro ihmisestä..muuta jos on eläinrakas..laittaa sellaien kuvan..esim. minulla on tyttären koira profiilikuvassa..mikä on meillä paljon hoidossa..ja tosi rakas minulle..
Kyllä kysymykset ja vastaukset kertovat paljon enemmän..minkälainen ihminen on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 08:37

juu ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 09:29

niinpä niin..mikä oiskaan sen hauskempaa, kuin nähdä joskus kaikki napsulaiset silmästä silmään....sit miettiä, et olikos tuo kuva nyt hänestä se minkä olin tehnyt vai menikö ihan täysin metsään tuo tekeleeni...heh siin voiskin olla riemukas tapaaminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2010 - 19:21

Eläinystävät tuntee selvästi kuvistaan, joidenkin vastauksista osaa lukea rivien välistä mikä ihminen on miehiään. Muutaman kyssärin pohjalta olen käynyt katsomassa kysyjän tiedot.
Mutta sanonta - ei ole koiraa karvoihin katsomista - pitää täälläkin paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:44

Ei se kuva kerro henkilöstä kyllä yhtään mitään tällä foorumilla.
Muutama paljastaa kärttyisyytensä jatkuvasti jutuillaan - ei fotolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:26

Tekstistä selviää kaikki,ihan sama mikä kuva on taulussa.Taustatietoja tulee kuikuiltua tosi harvoin eli ihan sama niidenkin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:07

nyt on pakko tunnustaa etten ole noita profiileja katsellut. kysymyksistä saa tosi paljon irti kunnei keskity itse kysyjään. ehkä mun vastaukset on välillä sen takia niin "outoja?" koska en välitä kenelle vastaan. vastaus on vain mun mielipide.