Jaksaiskohan Paavo olla pääministerinä...

...kun ei tämä nykyinen Matti Vanhanen oikein enää jaksa,
onko nyt Paavo Värynen oikea "Musta hevonen". Eikös vanha sanonta
ole että kyllä vanha oksa osaa. (jotenkin niin se oli)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 18:02

Ehkä kuitenkin joku nuorempi jolle Paavo voisi sitten vähän kokeneempana antaa ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 14:59

Paavolla on pitkä meriittilista EU-sta. Jaksamisesta entiiä kun ensi vuonna tulee eläkeikään.
www.europarl.europa.eu/membe...mp;id=2128

Kotimaiset avut;
www.valtioneuvosto.fi/hallit...pdf/fi.pdf

Lisätty: 08.01.2010 - 21:04

Juuri Stillerin ohjelmassa tuli että Paavon isä elää on 100 vuotias. Jos on isän poika jaksaa vielä pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 14:59

siin onkin paras mahdollinen, ois pareen vaan paavon pysyy siel takavessammalla ja antaa tilaa nuoremmalle .. vai mitä mielt muut ovat ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 15:07

No ajatelkaa nyt vähän!Nuoremmat remmiin ehdottomasti. Tämä on minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 16:19

Paavohan jaksaa vaikka mitä.
Nythän tuo alkaa pikkuhiljaa tasaantumaan nuoruuden hulluudesta, lentoemäntien nipistelystä ja jalasmökkeilystä.
Nuoremmilla aika tuppaa kulumaan tanssiessa ja tekstiviestien lähettelyssä.
Paavo voisi olla vaikka sopiva eurokekkoseksi pitämään Suomen puolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 16:46

Ei Puavo jaksa - perheellinen mies ja ikääkin on tainnut kertyä jo mittariin muutamia vuosikymmeniä. Eiköhän niistä ei eläkeikäisistä joku löytyisi tiukassa "työhaastattelussa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 17:45

Nuorempaa henkilö se virka vaatii. Paavo on jo ihan liian vanha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 01:01

Paavon aika on ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 08:38

eihän durasellistä virta lopu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:21

Vanhanen luopuu kepun puheenjohtajuudesta. Kuka on pääministeri, tulevaisuudessa, sen aika näyttää eli kepu ei valitse pääministeriä..onneksi.
Jaksaminen on henkilökohtainen asia, onhan PL ollut valmis johtotehtäviin vaikka lähentelee 70 vuottaaan ja samoin on TH kait 67... eli ikä ei ratkaise, kokemus enemmänkin.

Lisätty: 11.01.2010 - 13:01

Ikä ei ole rasite jos ihminen on muuten ok. Enemmänkin huolestuttaa nuo nuoret joilla ei kellään tunnu olevan ajatuksia, ehdotuksista nyt puhumattakaan. Hyvin leikattu otsatukka ja tyköistuva jakku ei tee kenestäkään pätevää... vaikka yritystä näyttää olevan... Paavo on ollut remmissä myös vaikeina aikoina, silloin kun eletttiin NL-aikaa.