Oletko sinä tai läheisesi ollut valelääkärin potilaana?

Että,tälläistä voi sattua suomessakin.

Avainsanat: valelääkäri karkkila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 15:09

tuost samast luin ja kauhistuin.. ihan kaameeta , kaikkia sitä saakin lukea ja kaikkea sitä tapahtuukin .. mist tavalinne immeine voi tietää, kuka hänt tutkii .. harvemmin heil edes lukeekaan onko professori , lääkäri tai kandi ja viel harvemmin , et huijari .. kyl pistää miettimään... kenelle sitä uskaltaa vaivojaan valittaa .. miettii yx hoitovirheen uhri....

Kysyjän kommentti

Kaikkea voi tapahtua suomessakin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 15:27

Tiiä miten hyvä kiiminkiin on ollut naisille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 16:38

Bangkokissa noita vääriä papereita kaupattiin viidelläkympillä.
Sieltä saat minkä tahansa yliopiston päättötodistuksen ja lääketieteen lisensiaatin tai vaikka juristin "aidot" paperit.
Niitä tehtailee ainakin yksi kadullinen yrittäjiä. Ko. kadun nimi ei nyt juuri muistu mieleen, mutta kysyvä löytää, jos on tarvetta.
Itse en ole valelääkärin hoidossa ollut, mutta pari kertaa niksauttajilla, jotka kumpikin väittivät tietävänsä asiat paljon paremmin kuin yksikään lääkäri. Apua en tosin saanut, mutta en harmiakaan.
Tässä lähistöllä oli aikoinaan maankuulu noitatohtori, jolla oli erittäin laaja asiakaspiiri. Hänen tyttärensä taitaa jatkaa "praktiikkaa". Ajattelin jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 16:42

Ei ole koskaan tullut kysyttyä todistuksia, mutta en ainakaan usko että olen joutunut sellaisen kouriin. Tosin joskus tuntuu että terveyskeskuslääkärit ovat kaikki valelääkäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 17:40

En tietoisesti ainakaan. Jos olisin sellaisen kynsiin joutunut tietoisesti, ei olisi kauaa "lääkärinä" toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 18:57

En ole lukenut juttua tarkemmin, mut jos ihmiset ovat apua saaneet, niin mikäs siinä.

Sehän on hienoa, kun voidaan taas todeta, että jokainen meistä voi pistää praktiikan pystyyn. Ei tartte miettiä omaa leipäänsä niin tarkalleen, kun rahastaa muilta ihmisiltä.... Ja näin vanhempana sitä voi esiintyä jo tohtorinakin, ei tartte olla opiskelujaan lopetteleva kandi - taksa korkeempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:33

En ole, aivan kauheaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 21:01

No välillä tulee paikallisen terkkarin lääkäreistä kieltämättä sellainen olo - valitettavasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:32

Ei tuon kyseisen sankarin mutta surkea lopputulos on ollut kyllä pari kertaa kun lääkäri ei ole osannut muuta kuin antaa lääkkeitä sanomalla "kokeile nyt vaikka näitä".
Tuossa kyseisessä tapauksessa apteekki ihmetteli reseptejä mutta ei kukaan muu.
Varsinkin tuollaiseen virkaan valitulta pitäisi tarkistaa todistusten aitous, ei saa riittää pelkkä paperinpala kun netissä on useitakin paikkoja joista voi tilata todistuksia ihan leiman kanssa. Mainittiin vielä että ilmeisesti ei ole osallistunut leikkauksiin - se nyt tuosta olisi vielä puuttunutkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 18:06

En onneksi.