onks turkkusse tulioit ? www.sfcturku.fi/pdf/caravans...ow2010.pdf

huomenna lähdetään ja klo 13 ja 15 ois kultakurkku Amadeus lavalla sitä fanittamaan ainakin pitää ehtiä.....

Avainsanat: caravan messut turkkuses

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 14:06

Ei ole subarua, niin ei.
Paikoitus 5 € (Subarulla pysäköinti on ilmainen)

Kysyjän kommentti

ens kerral sit saattaakin olla juuri sinun autollesi ilm.paikka toivottavasti....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 13:33

Mielellään kyllä,matka vain on liianpitkä näin pakkastenaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 16:21

Valitettavasti vaunu on auraamattoman tien päässä heinäladossa talvisäilytyksessä vaikka onkin Arctic malli nii ajattelin toistaiseksi käytää vain kesäisin.Löytyi säilytyspaikka mistä sen saa talvellakin ulos.Täytynee katsoo tulevaa talvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 16:38

Eipä nyt tulla turkkuseen. Mennään hoilaustunneille. Mukavaa päivää teille sinne tapahtumaan ja Amateukselle terkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 17:44

Vaunu seisoo syvässä hangessa kesärenkailla, ei voi vetää, odottelen kun se messu tulee Hesaan kohta eli seuraavaksi. Ehkä tulee käytyä, ehkä ei, kun noi uudet vaunut ei hintansa takia paljoa kiinnosta ja kun ei niissä ole sen ihmeellisempiä parannuksia, tilankäyttö on usein jopa huonompaa. Niissä on vain kaikenlaista hörhötystä ja prameilua lisää. Ehkä Matkamessut saa houkuteltua paremminkin vielä liikkeelle.
Munsterland Dominant vm. -85. Still going strong