Joko kevätaurinko lämmittää?

meillä ei ole enää kuin -15.7 grad ja aurinko paistaa

Lisätty: 15.01.2010 - 11:35

80-luvun puolivälissä oli hyvä juttu Savon Sanomissa kun Kuopiossa halvaantui kaukolämpö paukkupakkasilla.
Savon ukko totes torilla auringonpaisteessa; "Meillä on kaakolämpö kaakana".

Avainsanat: tuleeko uusi kasvukausi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 12:23

Ei lämmitä Lapin perukoilla aurinko, kun sitä ei edes näy vielä!
18.päivänä tammikuuta aurinkoa voi taivaalla ihailla; meidän pihallemme paistaa vasta helmikuussa, kun etelän puolella on korkea tunturi edessä.
Eli kaamos jatkuu yhä, mutta koko ajan valoisuus lisääntyy ja päivä pitenee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 11:44

Ei kyllä lämmitä..kun aurinko paistaa pakkanen nousee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 12:09

Ei lämmitä kevätaurinko, koska on talvi eikä kevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 12:23

-17.5 ja kylmää ku siperias...joot ei viel ol aurinko armelias säteillään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 13:35

Ei lämmitä,pakkanen vain kiristyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 13:58

Ei todellakaan lämmitä.On niin kylmä niin kylmä,vaikka aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 14:10

Kyllä aurinko tänään 1 asteen laski, mutta nyt on nousemassa
taas kun aurinko on laskemassa nyt 19°

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 16:32

Paistaa vielä hetken ja niin alhaalta että päivälläkin on pakkanen kiristynut.Tosin voi sillä lasiterassilla pieni vaikutus ollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 17:00

Ei ollut vaikutusta, kun tuossa keskipäivän auringossa ajelin.
Auton mittari näytti kolmenkympin kahta puolen oli varjoisa kohta tai paistoi kirkkaasti.
Kotosalla näkyy heiluneen 29-33 välillä parin päivän aikana.
Nyt illalla on pilvistä ja lämpötila on noussut jo -25 asteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:34

Ei todellakaan, pakkanen paukkuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:23

Lasin läpi kyllä, mutta ulkona sitä ei vielä huomaa.