Oletko allerginen millekkään?

Minä olen ainankin katkaravuille.

Avainsanat: ruoka allergia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 10:35

En ole mulle allerkinen kuin laktoosille.Tähän minulle on testi tehty.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 10:52

En ole tietääkseni. ^^
En ole käynyt missään testeissä, että mistä sitä koskaan tietää. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 11:01

Työnteolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 11:01

laktoosi on hieman ...mut sappi kyl sit estää muuten syömisiä ja kiivi kyl turvottaa nielun ja kielen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 11:22

Koivulle, se on testattukin. ... mutta yhelle pähkinälle näköjään myös, ku turpos koko pää hirmu isoksi, ku söin suklaapatukoita, joissa oli pähkinää. Voi olla, että ei olis ollu niin katastrofaalinen vaikutus, jos oisin syöny vain yhden patukan, mutta meikä veteli niitä putkeen usiamman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 12:09

Laktoosi todettu..samoin myös kiivi tosi paha..kurkku ja kieli turpoaa..tukehtumisen vaara sanoi lääkäri..ei edes hedelmäsalaattia missä on kiiviä....Kumille olen myös allerginen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 13:00

en millekkään ... mutta kellekkään kyllä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 15:53

Koivun siitepölylle. Joillekin ihmisille, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 16:28

Kyllä keväällä silmät turpoo ja nenä vuotaa.Oletan pähkinäpensas ja leppä. Tutkimusten mukaan kissalle joita oli kotona lapsena.ei vaikutusta ja Pirkatti antoi sellaisen siedätyshoidon että hyvin meni kun ei hieronu silmiä pesemättömillä käsilla. Tyttärillä on yhteensä 6 Schihua, ei mitään vaikutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 16:37

En ruuille mutta lääkkeille. Saan olla tosi tarkkana mitä tabuja suuhuni laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 18:00

Villalle, paperin pölylle, jauhopölylle, kissalle, nikkelille, hopealle, nahkalle, hajusteille, banaanille, omenalle ja sipulille. Ja on niitä muitakin, mutta onneksi en muista kaikkea. Tulisi niin pitkä lista. Nuo jälkimmäiset kaksi eivät aiheuta sen ihmeempiä oireita, mutta aikoinaan testeissä reagoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:34

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:43

Minun kiusani on yliherkkyys voimakkaille pesuaineille. Atooppinen ihoni reakoi niihin kutisemalla ja kehitämällä ikävännäköisiä näppylöitä. Varsinaiseksi allergiaksi sitä ei ole todettu, vaikka siltä joskus tuntuukin. Vaivani pahenee talvisin eikä siihen ole olemassa täydellistä parannuskeinoa.Sen kanssa on täytynyt vain oppia elämään ilman panikointia. Niin kait allegioidenkin kanssa on opittava elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 21:45

Saan oireita, kun koivun kukinta on pahimmilaan. Ruoka-aineallergioita ei tietääkseni ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 08:49

Nikkeli ja lapio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 22:24

Ei ole mitään lääkärintodistusta, mutta ilman sitäkin voin sanoa että KAHVILLE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:22

Lääketieteellisen tutkimuksen mukaan en ole,
mutta oman tutkimuksen mukaan olen pujon ja jonkin verran myös koivun siitepölylle.
Silloin kun on paljon pujonkukintoa ympärillä nenä vuotaa jatkuvasti.
Ruoka-aineista en osaa sanoa, ei ainakaan mitään selvää tapausta ole.