semmoista kyselisin kun eilen illalla tietokoneeni alkoi takkuilemaan ja sammui hetken päästä,sen jälkein jumittui hetkeksi taas -

ja koitti etsiä ratkaisua kunnes väitti löytävänsä sen ja ilmoitti ,että jos tekee sen nii muutama tiedosto saattaa hävitä levyltä(joku?) niipä se tunnin teki ja avas koneen ja kaikki tiedostot oli hävinny mm.lopputyöni joka pitäisi esittää ensi viikolla ja muutkin koulutehtävät ja ikimuistoiset kuvat..kone ei ole ees vielä vuotta vanha...onko tästä mahollista pyyttää hp:lta korvausta? tai mihinköhän tiedostat ovat kadonneet?

Lisätty: 12.01.2010 - 14:36

juu semmosta vielä että soittelin tässä yks päivä hp:lle niistä tietojen häviämisistä,ja sanoivat että ei sille maha mtn että joskus koneet tekevät sitä kuulemma ,ja eivät ota konetta mitenkään ees huoltoon.. eli sinne hävisivät koulutehtävät ja kaikki kuvat,eli ei kannata ostaa halpaa hp:ta kun hajoaa käsiin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 17:09

Tiedostot voi palauttaa niin kauan, kuin niiden päälle ei ole kirjoitettu mitään.
Näin minulle on kerrottu, mutta lienee aika tapauskohtainen juttu. Tässä eräs linkki aiheesta. www.laitetekniikka.com/windo...lautus.htm
Koneella on vielä takuu voimassa, joten ota yhteys myyjään ennen kuin teet sille yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 12:32

en osaa sanoa, muuta kuin et ota nyt yhteyt sihen koneen myyjään ja kerro tuo hälle ...viel pien neuvo, jota en kyl itsekkään ol nourattanut, mut ain ne kaik tärkeät jutut pitäs kopsata levylle ...sanoo hän, jolla ei ole tehtynä kopioitakaan..