Uusin Satuhäät: lukioikäiset naimisiin tunnettuaan 3 kk

Kyseisen jakson näkee täältä: areena.yle.fi/video/665402 ja uusitaan muistaakseni tiistaina ja keskiviikkona.

Musta tuntui, että nuorelle parille koko naimisiin meno oli vitsi. Mahtaako ulkonäön ja huomionkipeyden varaan rakennettu liitto kestää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 16:04

Voi että olivat avuttomia "lapsia". Oli kurja katsoa niiden leikkimistä.Eihän niille ole opetettu mitään kodin perusasioita. Huusholli oli kuin pommin jäljiltä. Oli varmaan morsiamen koti. Voi sitä äitiparkaa, joka yritti epätoivoisesti tehdä jotain. Voihan sitä olla erikoinen, mutta tämä oli sellainen lastentarhajuttu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 03:07

Voi avioliitot onnistua hyvinkin, minulla ja miehelläni on vanhan aikainen liitto, On kärsitty vilua ja nälkää ja siinä sivussa 2 lasta muuttivat pois kotoaan, ja eikös tullut nuorempia tilalle, vanhin on rittävän avulias.Kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 08:20

Onnea heillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:25

niin vaikea mennä sanomaan kestosta, mut en kyl haluis sen sulhasen housuis olla, oli siin niin uusavuton morsian, et ei minun kumpanikseni sopis, jos oisin sulhanen...et sellainen käytännön peruskurssi ois heil molemmil ihan paikallaan..ei se äitikulta ihan aina ole kai jokapaikas apuaan antamas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 13:47

Tuommoisen tytönhuitukan toivoisin pysyvän mahdollisemman kaukana pojastani,näin saattoi miettiä sulhasen äiti.Ovat molemmat uusavuttomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 16:31

En katsonut ko. ohjelmaa mutta ajatuksena on ettei liian nuorena solmitut liitot kestä. Jossain vaiheessa tulee se elämisen nälkä eteen ja se on hyvin usein eroittava tekijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:52

Olen samaa mieltä Idan kanssa, en usko avioliittoihin, jotka solmitaan lapsen iässä.