Terve, haluan ostaa ACN:n digitaalinen puhelin,,,TUNTEEKO KETÄÄN ACN EDUSTAJA SUOMESSA?! www.myacn.eu/eu/fi_fi/index.jsp

Lisätty: 07.01.2010 - 19:35

Kiitos avusta! sain äsken ID numeron jolla voi hankkia Digitaalinen puhelun, jos jokuu haulua niin voi ottaa yhteyttä

ANYBODY?

www.myacnorders.eu/?countrycode=FL

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 14:55

Myyjää ei löydy, ei ole, se tilataan Netin kautta luottokortilla.
translate.google.com/transla...gital.com/ sivulla kohta "Allekirjoittamaan nyt" (Sign Up Now) tai
shop.myacn.com/storefront/ac...ES-p1.html

Lisätty: 07.01.2010 - 15:43

Yhteystiedot
Olemme täällä sinua varten. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi verkkosivuiltamme, klikkaa alla ja ota yhteyttä ACN:n luotettavaan asiakaspalveluun.
Ota yhteyttä ACN asiakaspalveluun
Yhteystiedot
Digitaalinen puhelinpalvelu
Puh: 0972 519327 (ma-pe 09:00-19:00)
S-posti: [email protected]
ACN:n asiakaspalveluedustaja pyrkii vastaamaan sähköpostiisi seuraavaan arkipäivään mennessä.

ACN postiosoite:
Normaali posti:
ACN Communications Finland Oy
P.O. Box 3420
00002 Helsinki Suomi

Kirjattu posti:
ACN Communications Finland Oy
c/o Aatsto HH Partners Oy
PL 232
00101 Helsinki

Lehdistötiedote
feed.ne.cision.com/wpyfs/00/...kr0001.pdf
c/o Aatsto HH Partners Oy
www.hhpartners.fi/frameset/f...ameset.asp

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 15:46

www.videokuvapuhelin.fi/
tuolla tietoa enemmän ja linkkejä kun kelaat sivua alaspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 16:59

On luultavasti samankaltaista tarjontaa mitä puhelimeeni saan numerosta 358175607839. eli en ole huolisani kaikesta.