Huolestutko tälläisistä uutisista?

yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymp...origin=rss
Voiko ilmaa edes hengittää, jos metaania tulee noin valtavasti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 19:46

Minullahan on metaania aamulla kämpässä samassa suhteessa joten turha huolestua

Kysyjän kommentti

Toivottavasti olet oikeassa.
En silti haluaisi kokea sitä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 14:23

En huolestu, ei tämä minun elinaikana tapahdu kuitenkaan, ja nuoret , viisaat kyllä itsensä suojelevat uusin keinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 14:29

LOPPU ON LÄHELLÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 14:40

mitä sitä tulevia murehtimaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 14:41

Turha tässä on huolestua kun ei se mitään auta....alitajunnassa ne asiat titysti on.Kuulin justiin radiosta,että päiväkävely Pekig'issä vastaa kahden tupakkiaskin polttamista...Huh!No,en ole siellä koskaan kävellyt mutta kyllä ne pari askia sauhuttelen.Nyt voisin kuvitella,että asun Pekig'issä ja en tupakoi.....Täytyy vaan koettaa ottaa jokaisesta päivästä kaikki irti ja nauttia niin kauan kuin voi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2010 - 15:10

En huolestu. Saisi olla jatkuvasti huolestunut, jos kaikkiin tutkijoitten uutisiin reagoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 15:55

En huolestu tästä asiasta,itselläni on konkreettista huolehdittavaa ja ajaa tämän kysymyksen ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 16:04

Tottakai olen huolestunut. En kuitenkaan hysteerinen. Elän päivän kerrallaan, niinkuin tähänkin asti.Olen kuitenkin siitä varma, että jossain kohtaa tulee seinä eteen.Näemmekö sitä? Voi olla että emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 17:22

Tuohan on hyvä asia ei muuta kuin tuleen vaan saadaan lämmintä tänne talvellakin.
Maakaasu on pääosin metaania. Metaanin palamisreaktio tuottaa runsaasti lämpöenergiaa

fi.wikipedia.org/wiki/Metaani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 18:48

Ei huolestuta kuuluu luonnon omiin mekanismeihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:15

En huolestu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:23

Pitääpä muistaa lisätä tämä "Huolestu näistä asioista" -listaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 21:26

Eipä ole alkanut huolestuttamaan. Kyllä se aikanaan antaa ehkä meillekin lämpöä. Sehan on jossain siperian perukoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 00:01

Ei ei huoleta, ei !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 04:48

Tietyllä varauksella, niin itsekkäästi ei sentään voi ajatella että ei happi lopu minun elinaikanani. Haluan että sitä riittää vielä lapsillenikin ja mahdollisesti heidänkin lapsilleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 10:43

No ehkä vähän huolestuttaa vaan eipä sille yksi ihminen mitään voi.Elämässä on niin paljon saasteita että viimein hukumme omiin saasteisiimme.Jos ei mitään suurissa maissa tehdä niin minkä voit tehdä. Saastuttajia on aivan liikaa.Tai niitä saasteen aiheuttajia.