Vastaatko puhelimeesi, jos soittaja on "tuntematon" tai hänen nimeään ei näy näytössä.

Avainsanat: kännykkä puhelin käyttäytyminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 23:26

Yleensä en vastaa, koska ne oudot numerot ja tuntemattomat on lähes poikkeuksetta olleet lehtikauppiaita.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 11:21

Yleensä en vastaa,jos en tunne soittajaa,mutta jos on numero niin kyllä vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 11:27

kyllä olen vastanut ja järjestään ne ovat lehtikauppiaita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 11:44

vastaan aina puhelimeeni,
jos ei ole näytössä "tuntematon".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 12:17

Eihän niitä juuri lankapuhelimissakaan näkynyt...;O.Vastaan kyllä oli numeroa tai ei.Joistakin virastoista ym.soitettaessa nimero ei välttämättä näy ja siksi vastaan.Myyntitykeille sanon heti Kiitos ei ja se on siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 12:31

Kyllä vastaan, eihän se minun laskussani näy, jopa tuttavani käyttävät joskus tuntematonta ja on saattanut jäädä päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 12:44

Kyllä olen melkein aina vastannu...kun puhelin soi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 12:57

Kyllä vastaan. Tututkin voivat soittaa tuntemattomista numeroista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 13:16

En vastaa, yleensä siellä on alushousujen myyjä tai toisen operaattorin kaupustelija. Ja tutut tietävät tämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 13:40

Useimmiten en vastaa... tai en koskaan, paremminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 13:54

Valitettavasti joudun vastaamaan, sillä puhellimeeni soittaja voi olla myös oudosta mumerosta pirauttava työkaveri tai asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2010 - 15:06

Viime aikoina en ole vastannut, kun aina ovat kauppiaita tai muita häiriköitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 17:14

Kännykkään vastaan, en kiinteään. Ne ovat aina olleet kaupustelijoita jotka siihen soittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 18:08

Soittajalla on jotain salattavana ellei hän kerro mulle numeroon. En mä ole vastannut sellaisiin puheluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 18:49

vastaan hyvin varauksellisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 19:23

Pakko vastata, kun työ- ja yksityispuhelin ovat yksi ja sama luuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:16

En vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 21:01

kyllä vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 04:45

Kyllä, sillä minulle ei tule ainoatakaan "väärää soittoa".
Se hyöty on salaisesta numerosta. Osalla tutuista on numeronnäytön esto puhelimessa joten jo senkin takia pitää vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:37

Useimmiten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:54

9 kertaa 10´stä näytän punasta luuria. pistäköön txt jos vaikka nro vaihtunu jollaan ni tiedän päivittää. kaupustelijoita ei jaksa! ( vaikka työtään hekin tekevät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 10:45

Kyllä olen vastannut.Mutta jos asia ei ole mikään tärkeä sanon ei kiinnosta ja suljen puhelimen.