Sataako lunta?

Lumentuloa ei voi näköjään estää,ainakun pakkanen vähän lauhtuu alkaa taivaalta tulla lunta.

Avainsanat: puuteri lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 15:59

Koko päivän satannu...että ei kuntoiluhommat lopu " lumityöt "!!!

Kysyjän kommentti

sinunkaan ei tarvitse mennä kuntosalille,kun taivas antaa lunta,kolaamisessa kunto nousee.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 10:29

Hiukkasen tulloo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:36

ei vaix luulinkin , et tulis sakeana .. mut tiedä sit myöhemmin jos alkais tulemaan..mut kyl meil jo onkin sitä ihan tarppeex...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:38

Ei tule mitään alas vielä, aamuyöstä ihan vähän tuli lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:40

kymmenen asteen pakkasessa sellaista pikku ryyniä jatkuvasti, ei riitä lapioitavaksi, harjalla selviää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 11:46

-30 C ja aurinko möllöttää metsänreunassa. lauantaiksi luvattu lauhtuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 12:42

Ei sada, ei paista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 13:38

Kyllä sataa! Aika ohuesti mutta koko päivän on satanut ja jos jatkuu tätä vauhtia maaliskuulle saakka, hukumme lumeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2010 - 15:02

Tuiskuaa ja tuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 17:08

Kyllä tuota on hiljakseen satanut koko päivän. Puut ovat paksun lumikerroksen alla, kuinkahan kauan ne kestävät katkeamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 18:03

Kyllä sieltä taas valkoista leijailee. Yhteensä ei Turussa ole vielä kovin paljon satanut. Tuolla parkkiksella seisoo useampi auto seisontavakuutuksessa eikä niiden päälle ole kuin parikymmentä senttiä lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:25

Ei sada, pakastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 21:35

Kyllähän tuota lunta on koko päivän häpsiny!!
Eipä siitä olisi enään täällä vajaa , mutta lisää on paljon vielä luvassa ja talvi on alussa, joten kohta olemme kokonaan lumen vallassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 04:39

Sellasta pientä tihkua ja noin tunti sitten (03:30) meni traktori auran kanssa kevyenliikenteenväylää pitkin, oikein hämmätyin - oli varmaan eksynyt...