Olemme perheeni kanssa (14 v. poika ja vanhemmat) lähdössä jonnekin vk:lla 8.Lämpimään 1 vk olisi tarkoitus .Onko vinkkejä?

Lisätty: 07.01.2010 - 20:45

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä.Se jää nähtäväksi minne vielä pääsee... ;)

Avainsanat: lämpimään helmikuussa matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 20:21

Eiköhän Egypti ja Ganaria ole sopivat vaihtoehdot. Egypti edullisempana ja tasaisempi lämpötilakin taitaa olla. Ganariakin on hyvä, jos menette Puerto Ricoon siellä on ihan ok.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.Olimme itsekin ajatelleet Egyptiä mm.,mutta en ollut varma onko siellä minkälainen säätila hiihtoloma-aikaan..Sinne me varmaankin yritämme päästä.Kanariakin on ollut mielessä,mutta sielläkin on monta vaihtoehtoa..eli Puerto Rico sitten joku kerta myös täytyy käydä katsastamassa.Viime vuonna olimme Tunisiassa vk:lla 8..Siellä oli tosi mielenkiintoista käydä.Osallistuimme 2 pv:n Sahara-retkelle.Se oli kyllä hyvä rettki,kun sai nähdä vuoristoalueet ja suolajärvet ,Colossiumit ja kaikki..Tunisiassa ei vielä helmikuussa ollut lämmin ,ja uiminen sekä auringonotto tietysti jäi väliin,mutta se bussiretki oli kyllä varmaan mukavampi tehdä,kun ei ollutkaan niin kuuma.Paikka oli Monastir ja huoneistohotelli huvivenesatamassa.Matkanjärjestäjä Detur.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 20:17

No jos vain viikoksi olette menossa suosittelen esim tunisiaa. Tai jos haluattekin mennä pidemmäksi samalla rahalla menkää thaimaaseen 3vk. Siellä on halpaa ja elätte halvalla. Vain lennot ovat kalliit n800 €hlö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 01:59

Hiihtoloma-aikaan voi olla aika hiljaista saada matkoja, mutta eiköhän äkkiläntönä löydy. Kävimme Rodoksella talvilomalla perheen kanssa, kun olin tuon ikäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 06:16

egyptiin ei mene koko päivää matkustamiseen ja siellä on kivan lämmintäkin nyt...kertoi siskoni ,joka sieltä joulun vietosta palautui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 08:53

Miten olisi Israel? Kanarialla jokin paikka... en ole sen alueen asintuntija mutta siellä luulisi lämmintä olevan. Toinen juttu on se minne on vielä valmismatkoja saatavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 09:55

Olisko kanarian saaret selainen paikka tai sit kreikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 10:38

Välimeren maissa on lämmintä n. reilu parikymmentä. Kaukomailla on sitten hieman kuumempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 13:30

Olemme itse menossa helmikuun alussa kanarian saarille Puerto Ricoon koska siellä on kuulemma aina lämmintä.....ehkä myös siis hiihtolomallakin sinne mutta hinnat ovat silloin huipussaan,ehkä myös Egypti voisi olla hyvä,siellä pitäisi ainakin olla lämmintä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 15:01

Suosittelen lämpimästi Thaimaan Cha-amia !!

Minibussin olimme vuokranneet jo etukäteen, kun saavuimme Bangokin lentokentälle. Matka Cha-amiin kesti Bangokista n.pari tuntia, mukana oli myös kaksi alle 5-vuotiasta lasta, hyvin jaksoivat. Ihmiset todella ystävällisiä, minibussin kuski huolehti matkan aikana että saimme tarpeeksi vettä, ja vei välissä syömäänkin.
Perillä asuimme Cha-am;in Holiday-Inn hotellissa. Osoittautui aivan mahtavaksi! Hotellin vieressä pieni kylä, jossa ravintoloita ja kauppoja, suutareita ym. Ruoka-annokset n. 1e ..
Hotellin palveluihin kuului kuntosali,valtavat uima-altaat, ratsastusta rantaviivaa pitkin, upea buffet-aamiainen ym.. Lähellä myös apinavuori, + mahdollisuus mennä ratsastamaan norsuilla, upea kokemus !! Hotellilta lähtee joka ilta bussi lähimpään kaupunkiin, jossa isot ostoskeskukset, kampaamoja (todella halpaa,esim. naisten hiustenleikkaus 3 eurosta ylöspäin..), räätäleitä ymym..

Kokonaisuudessaan matka sujui mahtavasti, varmasti palaamme !!