Olenko minä V mäinen mies ???

Tein valituksen asuntoalueen rakentamisesta Jyväskylän Palokaan.
Koska maa-alue on saastunutta jonka silloinen jyväskylän maalaiskunta peitti 10 tuhannella tonnilla joutomaata Nyt kuntaliittymän jälkeen Jyväskylä rakentta alueelle asunto alueen. MINÄ Asmo Sihvonen sanoin että kaikkien pitää tietää. Nyt rakennus tie-työmaa alueelle on "Jäissä" Apuni asiassa olivat entinen vaimoni 25 vuotta K-S Ympäristö sihteerinä ja lapsuuden kaverini Veijo Pesonen Jyväskylän kaupungin hallituksen puheenjohtaja. SIIS TEINKÖ VÄÄRIN T Lettupino

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 20:18

Ole rauhassa, kyllä se on kerottava jos on esim saasteita piilotettu paaperään, johon aiotaan rakentaa asutusalue.
Siellä voi olla vaikka kuinka vaarallisia aineksia peitettynä!
Aika sitten näyttää kuin kaikki menee!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 20:02

et tehnyt...Kaikkien tulisi tietää missä sontakasan päällä asuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 20:24

Viksu mies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 21:04

Oikein teit. Olisi ollut aikanaan samanlainen toimenpide tarpeellinen H:gin Myllypurossa. Sieltähän jouduttiin häätämään asukkaat ja purkamaan ne talot, koska oli kaatopaikan päälle rakennettu tai jonkun muun sontaläjän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 02:11

Nykypäivänä saastuneet maa-alueet pystyy käsittelemään kemiallisesti ja biologisesti siten, ettei niistä olisi enää saastuttavaa vaikutusta. Tuollainen peittelytaktiikka on vanhanaikaista. Uusia menetelmiä kehiin, vaikka ne voivat olla kalliita, ne maksavat itsensä ajan saatossa takaisin. Teit siis oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 06:13

teit ihan oikein...eikös niit taloi jossain päin suomenkamaraa muutamia jouduttu purkamaankin , kun oli rakennettu vanhan kaatopaikan päälle ...muistelen huonol muistil...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 08:55

Teit kyllä aivan oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:26

Hyvä hyvä!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 10:37

Et ole. Hyvä että joku tuo totuuden esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 15:49

Just noin pitääkin toimia. Hyvä sinä!