tienaus netissä?

onko kellään tietoa että miten voisi saada noin 20E kokoon netissä?
ilmaiseksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 04:04

Katso tuolta www.ilmaiset.fi/lassej/ilmaiset/ mitä kaikkea saa netin kautta ilmaiseksi tilattua. Tilaa vaikka muutamat miesten bokserit ja myy naapurillesi ne sukkien kera hintaan 20:-

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 18:50

Ei ole minulla ainakaan mikäli et pelaa nettipokeria ,mutta siinä voit hävitä tuon summan moninkertaisesti.En suosittele. Eikö muuten saa kakskymppistä kokoon ilman nettiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 18:54

esim. teet kotisivut ilmaiseksi:
kotisivuni.org/
rekisteröidyt eri kumppanuusohjelmiin, laitat bannereita sivustollesi

saattaa kyllä kestää kauankin ennekuin saat sen 20 € kasaan, riippuu sivustosi mielenkiintoisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 19:19

En ole kuullut mistä voisi saada..jos saat selville kerro meillekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 20:07

No siis hommahan toimii helposti ja yksinkertaisesti mutta rahaa et sieltä koskaan ulos saa...Katsoppas omat vanhat tienaussivuni. www.lisarahaa.tk. Itsekkin tuota joskus harrastin mutta sain 1$ loppujen lopuksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 01:46

Voisit tietysti alkajaisiksi googlettaa, jos niin todella tienata aiot www.google.fi/search?hl=fi&a...=f&oq=

Tietämättä minkä ikäinen olet, niin neuvoisin joko myymään jotain, odottamaan palkkapäivää tai lainaamaan joltakulta.