Mitä / Mikä?

Kirjoitin Napsun hakuun nuo sanat ja tuli kyselyikäiset mieleen.
Melkein kaikissa kysymyksissä löytyy nuo sanat.

Avainsanat: kyselyikä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 18:38

Minusta on pelkästään hyvä, että ihmiset uskaltavat olla ikuisia kyselyiäisiä. Totuushan on niin että milloinkaan ei ole liian myöhäistä oppia uusia asioita ja niitähän saa selville parhaiten kyselemällä vaikkapa juuri noilla mitä/ mikä sanoilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 18:29

Teknologian kehityksen myötä on entistä helpompaa etsiä tietoa ja saada vastauksia kysymyksiinsä itse. Voi jopa luoda itselleen illuusion siitä, että on kaikkivoipa eteen tulevien haasteiden edessä.
Ihminen on ikuisesti kyselyikäinen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 06:25

eikös se olekin jonkin sortin viisautta, kun kyselee....ja oppii ain uutta, niinkuin tääl napsuskin...ainakin itse olen saanut todella paljon tietoutta ja viisautta täällä, kyselemällä ja lukemalla toisten kyssäreistä niitä viisaita lauseita...