Onko teillä kotona yhtä hassuja juttuja?

Meillä käytetään Giorgio Armanin hajuvettä ainoastaan vessassa ja muuallakin, jossa on huonoja hajuja. Ei koskaan ihmiseen! En käytä hajuvesiä ja tämä ostos on ulkomailta saatu tuliainen, joten johonkin tarkoitukseen sekin oli laitettava.

Avainsanat: hassu juttu kotona kummallista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 17:09

no olipa hassu juttu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 17:13

No ompas sinulla kallis ilmanraikastaja,tuoksuisi varmasti sinussakin hyvältä.Minun on hyvin tarkka oltava hajuvesien suhteen en siedä läheskään kaikkia hajuja ja käytänkin tuosuja vain silloin,kun minulla on joku juhla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 17:47

Kiitos vaan neuvosta...minulla yksi erittäin voimakas tuoksu...mitä en ole käyttänyt ...kävin suihkauttamassa vessaan,jopa alkoi vessa tuoksuamaan...mieheni kyllä varmaan kysyy,kun menee vessaan mikä täällä haisee(TUOKSUU)on tosi tarkka hajuaisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 17:53

Pistänpäs kaikki vanhat hajuvedet tuohon käyttöön. Ovat hyllyssä olleet käyttämättöminä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 01:33

Mielestään kovinkin paljon naisten päälle ymmärtänyt eksäni luuli ihan tosissaan hyllylläni ollut Eau de Toilettea vessahajusteeksi. Ihmetteli, että eikö tätä ole vaikea käyttää, kun tää on tällainen pieni suihke. Kysyin sen verran monta kertaa, että oliko hän tosissaan, että hän suuttui, joten kyllä se vaan tosissaan oli.

Mä kerron yhden vähintään yhtä hullun hauskan jutun: Meidän ainoa pakastin on meidän ulkovarastossa tossa oven vieressä. Ulkona on nyt -23 ja pakastin on säädetty -18 asteeseen. Mun oli pakko käydä vilkaisemassa, että lämmittääkö se nyt itseään ja olisin vetänyt sen seinästä, mutta se oli mennyt pois päältä itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 06:49

meillä montakin hassua juttua, mut samoin minä käytän raikastimena vanhoja hajuvesiä sekä laitan niitä vaatekaappini tuoksuttamaan, en itsekään juuri käytä hajuvesiä, jot noin nekin kuluu , mut on meillä myöskin oikea spreipullo ilmanraikastinta , ja kerran kiirressä ihmettelin , et miks tämä hiuslakka purkki sumuttaa ylöspäin , no sitä sit päähän sumuttamaan vaan, et hiukset pysyy siin asennos mihin ne olin väsännyt.. no en kauaa ehtinyt sumutella , kun totesin sen purkin olevan ilmanraikastinta .. enpä ehtinyt tukkaa pesemään, kun kaveri jo tuli hakemaan luennolle ja siellä yks sun toine haisteli ilmaa.. mähän en asiasta mitään tiennyt .. kaverikin ihmetteli minun tuoksuani.. heh ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 08:49

Omituista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 09:18

Minusta tuo ei ole yhtään hassua.
Itse olen jo vuosia käyttänyt vessan hajusteina jämiä hajuvesipulloista tai jos on ollut virheostos, niin heti alusta alkaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 10:02

Hajuvesiä on minullakin käyttämättömänä, mutta joudun heittämään ne roskiin sillä en voi hyötykäyttöön niitä laittaa kun en voi itseenikään niitä tölvätä. Mutta hassuja juttuja, eipä taida olla. Jos ei nyt oteta sitä että hammastikku on kova sana kaikkien rakojen ja välien siivouksessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:08

Aika hyvä idea.minäkin taidan laittaa vanhat hajuvedet samaan tarkoitukseen,eipä tarvi kukkaan heittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 03:49

Tuoksukynttilä antaa täällä toilettiin sopivan tuoksun, ei tarvitse mitään Eau de Colognea sinne puristella.
Hassuja juttuja useamman mielestä täällä on varmaan paljonkin, lähinnä tosin sisustukseen liittyvää...