Martta aiheinen kysymys.Mitä tarjoat tänään ruokana?

Meillä syödään jauhelihapihvejä hunnutettuna metsäsienikastikkeella kera perunoiden ja porkkanoiden.Tänään en tee jälkiruokaa.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 11:50

Meillä syötiin eilistä ruokaa elikä paistetut kuhafileet mieheen ja naiseen. Pinaatti-perunamuusia ja kaali-puolukkaraastetta. Jälkkäriksi kohta kahvit hedelmä-konjakkikakun kera ja sit törmään raitille ja iltavuoroon hoivakotiin. Se on moro ny.

Lisätty: 06.01.2010 - 11:53

...ja Vilma sanoo ettei mikään maistu, kun on muuta vaivaa. Mourusin pitkin yötä ja nyt niin kutkuttaa...emäntä lupasi tuoda kylältä Roope-pojan luokseni ensi yöksi. Joten nyt napsulaiset huom! Miauu, minä alan tosi toimiin niiden pienten napsukissa-vauvojen vuoksi...hännät pystyyn mulle ja hei.

Kysyjän kommentti

Aijai,kuhafileitä maistuis ne meillekin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 11:56

Kirjolohisuikaleista uunivuokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 12:07

Joku keitonjämä on kaapissa. Se pitää syödä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 13:04

Nyt mä oon kahta "mielipuolta", teenkö näitä broilerin leikkeitä uunissa, vaiko keitettyjä perunoita (ostin kokeillakseni noita kyproslaisia varhaisperunoita) ja niiden kanssa sipulisilliä, sinappisilliä ja sillifileitä (jäivät koskemattomina uudestavuodesta, kääk). Ratkaisuni tulee luultavasti olemaan se, kumpi näistä kokkauksista on se vähemmän aikaa vievä tällä kertaa:)

Lisätty: 06.01.2010 - 18:39

Ja näistä kahdesta tuli sitten laitettua nuo kanat, ranskalaiset, keitettyi nakkei ja perunasalaattia, kun tuli tuo nuorimman poikani perhekin syömään yllättäin, niin piti vähän sooloilla, et riitti sapuskat kaikeille;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 13:32

eilen tein ison vuan merimiespihvei ,jot se tuhotaan tos saunan jälkkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:11

Meillä on kalapaistosta sekä uuniperunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:50

Loppu hernerokka tuli syötyä...pikkulettuja ja mansikoita jälkiruuaksi....ei kermavaahtoa vaikka olisi ollut hyvää..turhat kalorit pois..oli helpot ruuat..kun tuli kuntosalilta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 15:25

No aattelin tarjota paahtopaistia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 17:49

Siskonmakkara-soppaa tuli laitettua.