Tunnetko haikeutta joulunajan päättymisen vuoksi?

Minä tunnen,kun koristeet pitää riisua ja arki tulee vastaan.Oikeastihan joulupäättyy vasta nuutin päivään.Hyvä tuomas joulun tuopi,paha nuutti pois sen viepi.

Avainsanat: ihana joulunaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 13:33

Kyllä tunnen, olen osan koristeita ottanut jo pois ja huomenna loput.

Kysyjän kommentti

Koristellaan sit ens jouluksi taas.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 11:23

nuuttina meiltäkin täält vast lähtee kyntteliköt kaappiin.. jot hiukan aikaa viel fiilistellään.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 11:48

En yhtään. Koristeet korjattu pois jo alkuviikosta. Yhdet talvivalot vaan jätin ulos autokatoksen seinään. Saavat palaa iltaisin muutaman tunnin ainakin helmikuulle asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 11:57

Siivottiin juuri joulu varastoon ei aiheuta haikeutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 12:05

En tunne mitään haikeutta. En huomannut koko joulun olemassaoloa muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:32

ainoastaan siksi, että en oo enää floridassa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:58

Huomenna otan loput joulujutut pois...kynttilöitä meinaan poltella sisällä ja ulkona jäälyhdyissä mitä tein jouluksi...on aika homma ollut kaivaa 10 jäälyhtyä aina lumenpeitosta pois..ne on vaan niin ihanat kun pihalla loistavat ja kimaltelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 15:14

Joulu on vaan kerran vuodessa kun taas Juhannus on joka vuosi.Eihän Joulu tuntuisi miltään ossitä eisaa valmistella eli kaikki olisi ympäri vuoden. Kinkkuunkin vois kyllästyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 17:45

Toisaalta tunnen ja toisaalta en.Kakspiippunen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 08:51

Kyllä on vähän haikeata, joulunaika katkaisee mukavasti talven. Mutta mennään kohti kevättä koko ajan, pääsiäinen seuraava juhla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 09:54

Kyllä. En millään raaskisi purkaa joulukuusta ja ottaa jouluvaloja pois. Tulee niin pimeää taas sen jälkeen. Jospa hieman tekisinkin vilppiä ja jättäisin omaksi ilokseni noita valoja vielä vaikka tämän kuun loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 15:08

Siivosin juuri aamupäivällä kaikki joulujutut pois. En tuntenut oikeastaan yhtään mitään. Ulkona olevat valot ovat vielä .En pysty niitä ottamaan helposti. On mielestäni miesten hommia.
Mietin kyllä aina jouluna, näenkö seuraavaa. Kohdallani kaikki traagiset tapahtumat ovat jostain syystä pakkautuneet juuri joulun tienoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 03:43

En tunne, ne muutamat koristeet mitä oli (lähinnä ikkunanvälissä) pakattiin huolella laatikkoon odottamaan joulua 2010 pari päivää sitten...