hyvää loppiaista kaikille..onkos vain minulla tämä vika tääl napsus, et kun kirjoitan rivin niin tuo kategoria lista jää päälle ja

txt jää sinne alle ? no tietty jos sit vaan rivittäis itse nuo txt, mut tämä
on nyt minulle vasta tullut ns. ongelmax.. tai viaksi , no on sit sanan mikä
vaan..mut kun tuon palkin kirjoittaa loppuun niin sanat jää sinne alle ..

Lisätty: 06.01.2010 - 13:58

kiitokset jumppiksel , siinähän se vika piilikin.. ain tääl napsus oppii uutta , on tämä niin
hyvä tietolähde ja iso kiitos teille viisaille NAPSULAISILLE !

Avainsanat: napsun häiriö tekijä kategorialista ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 12:05

Firefox selaimella esiintyvä ongelmako?
Oletko muuttanut sivun zoomausta tai toiseksi
kannattaa tarkistaa fontin koko ja tyyli...

Jovain alkaa mahtua....

Kysyjän kommentti

kiitokset kone toimii taas hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 11:22

Ei minulla ole siinä mitään ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 11:58

Kuin myös sinulle ja minulta myös kaikille hyvää loppiaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 12:03

Hyvää loppiaista sinulle myös. Ei ole tuollaista ongelmaa noiden tekstien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 01:11

Joku muukin valitteli tuosta päällekkäin menemisestä. Mä en mitään muuta käytäkään, kuin Firefoxia, eikä moista ongelmaa ole ollut koskaan. Koska olet viimeksi päivittänyt selaimen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 09:52

Hyvä kun ongelma ratkesi. Minulla ei ole tuollaista ongelmaa tässä ollut.