Lukiko kukaan Hesarin eilen niin tarkkaan että huomasi tätä?

Viki Kankkonen 70 v.
yle.fi/urheilu/lajit/hiihtol...72691.html

En annakkaan hesarin maksullista linkkiä.

Olen ollut rakentamassa 1971 Lahden betoniksi kutsuttua "harjoitusmäkeä".
Silloin oli Viki Kankkonen ensimmäinen Olympiakultaa voittanut mäen huipulla samana aamuna kun saimme sen vauhtimäen ylös. Viki oli aidosti kiinnostunut mäestä.

Lisätty: 06.01.2010 - 12:35

www.hs.fi/haku/?kaikkiSanat=...pytornissa

Avainsanat: olympiavoittaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 03:40

Näin jutun ja tunsin jollain lailla Anssi Kankkosen (pojan) vuosia vuosia sitten. Oli jonkin tason golfpelaaja, ei tosin niin hyvä kuin kuvitteli. Lopettikin kilpapelaamisen melko nuorena.
Veikko Kankkonen oli Lahdessa jumppamaikka ja ei kylläkään kovin pidetty eikä mikään vaatimaton mies...

Kysyjän kommentti

Siellä mäkitornissa lupasi jättää sen mäen nuoremmille! Kehui komiaksi kylläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 10:28

Hesari oli tassun alla koko päivän - häpeäkseni tunnustan että en huomannut.
Vielä suuremmaksi häpeäkseni tunnuttan että en edes tiennyt koko hepusta - mutta onnea ja iloa monta sataa kiloa Veikolle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:28

En lukenut Hesaria, mutta sama uutinen oli Savon Sanomissa. Onnea vaan Kankkoselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:58

en kans lukenut ja tie sit vaik ois ollu juttuu turusanomiskii , ku en koskaa lue urheilu sivui, mut onnittelut mäkikotkalle täältäkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 12:02

En lukenut lehdestä, mutta kuulin mäkiselostuksen yhteydessä kun karsivat eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 22:07

En lukenut Hesarista...kuulin muuten vaan asian..