Mistä voi johtua??..että on tullut hirveä himo syödä hillosipuleita...

Olisko jonkun vitamiinin tai hivenaineen puute..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 09:51

Hihii, sanoisin että oot pieniin päin. Mutta ei taida olla mahdollista. Syö vaan jos himot sillä lähtee.

Kysyjän kommentti

Kyllä lähtee himot..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 10:25

Jaa - voi liisukka kun tuohon vastauksen osaisin sanoa.
Varmasti nyt joku hivenaine tai mineraali on vähissä. En hirviä sinua paikalliseen luontaistuote kauppaankaan lähettää - yleensä siellä tulee "myydyksi" ovat sellaisia että myyvät pussitolkulla kaikkea mitä et oikeasti edes tarvitse (näin meillä)

Ei kait niillä hillosipuleiden syönnillä haittakaan ole kun et niitä nyt ämpäritolkulla pistele.
Kyllä se siitä tasottuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:29

Jonkin puutetta varmaan. Syö vaan ihan rauhassa kohtuullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:37

Me vaan on niin hyvä että käy kaiken muun paitsi keittoruuan kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:52

puutteista en tiedä, mutta paljon pahempiakin himoja sitä ihmisille tulee,
hyviähän ne on sopivat moneen yhteyteen, jopa borssikeittoon
Borssi (ukr. ja ven. борщ, borštš, puol. barszcz)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 11:01

syö pois vaan, mul nyt on himona nuo klementiinit , joist lähtee kuori melkein ajatuksen voimal ja ovat niin makossii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 11:27

Jos olisit nuorempi,epäilisin raskautta,mutta nyt epäilen rakkautta,olet siis rakastunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 11:59

Aika ajoin noita mielitekoja tulee milloin mitäkin. Syö vaan kaikessa rauhassa. Ohi se menee jossain vaiheessa. Veljeni söi nuorena miehenä sinapit tuubista sellaisenaan, ja joi punajuuren liemet. Ohi sekin meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:01

Juu eikun syöt vaan kyllä se himo laantuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 16:56

Kuten edellä on todettu, puutetta se on. Mieti mikä asia elämästäsi puuttuu juuri nyt ja yritä se saada siihen mahdutettua. Ja jos osuit oikeaan voi himosi kohdistua hillosipuleiden sijaan siihen. Ellet niin jatka sipuleiden syöntiä, ei niistä ole mitään haittaa ;) Ja suklaahimosta toipuneena voin sanoa, että se kyllä laantuu aikanaan alkaakseen taas ajallaan uudelleen. C'est la vie...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 00:45

Kokeile syödä jotain hedelmiä tai tuoreita kasviksia. Mun alkaa tehdä mieli hapanta, kun en ole syönyt tuoreita vähään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 03:33

Eilen oli itselläni samanlainen himo oliiveja kohtaan. Ainakin minulla se johtui vaan siitä ettei ollut syönnyt niitä pitkään aikaan. Tuskin sinäkään olet hillosipuleja purkkikaupalla viikkoja imenyt...