Huomenta napsulaiset ja hyvää loppiaista kaikille. Herättääkö tämä uutinen sinussa ajatuksia?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...18?ref=rss

Avainsanat: kirkko pappi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 11:56

Ei se Jumalan sanan merkitys muutu, saarnaa siitä sitten mies, nainen tai jommaksi kummaksi leikkauksen avulla muuttunut. Imatralaiset ovat lyhytnäköisiä ja tiukkapipoisia jos tuon takia kirkosta eroavat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 10:16

En avaa linkkiä mutta jos on kyse Imatran sukupuoltaan vaihtaneesta papista, niin kyllä minäkin jättäisin kymmenykset maksamatta moiselle papille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:32

En tunne noita sukupuoli vaihdos asioita riittävästi enkä edes tunne yhtään sellaista ihmistä joka haluaisi olla toista sukupuolta kun on.

Tapasin kerran yhden homomiehen työn puitteissa ja kyllä pitää sanoa että siinäpä oli sitten mukava - sympaattinen ja fiksu mies (Teuvo Loman) Minulla kyllä muuttui käsitys homoista kertaheitolla. Kummeksuin ennen isosti homoutta mutta mitä sillä on väliä mistä tykkää - pääasia että tietää itse missä mennään ja kuka on se oma armas:)

Voihan se olla että jos tuon miesnainen papin tapaisi ja juttelisi niin se olisikin ihan mukava.
Ehkä ei kannata hutkia ennen kuin tutkitaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 11:12

olen tullut täs ihmeelises maailmas sihen tulokseen , et eipäs nuo muutokset paljoa hätkäytä...kaverini soiti, et hänestä tuli mummi ..mut lapsella on nyt kaks äippää..eräs puol tuttu toivotteli hyvää lomaa ja läks pitkäksi aikaa jonkkus ulkomail , sielt tules olikin kaunis hannele...muutunut rumaksi hanssiksi...jot eipä tuonkaan papin muutos minuu hetkauta sinne eikä tänne...

Lisätty: 06.01.2010 - 11:13

niin ja huomenta sunullekin ja loppiaista hyvää....kuin kaikille napsulaisille myöskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 11:14

Ihmettelen nykyihmisten suvaitsemattomuutta,oli rohkea päätös tulla omanaitsenään herranpalveliaksi,kunnioitan hänen päätöstää.Sitäpaisi kysymys ei ole homoudesta vaan transsukupuolesta.Imatralaisena kirkosta eroajana häpeäisin itseäni ja tekoani,älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:02

Minun henkilökohtainen mielipide: SAIRASIHMINEN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:41

En ymmärrä noita sukupuolen "korjaajia". Mutta minusta tuolla asialla ei ole tekemistä kirkkoon kuulumisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:08

Asialla ei ole mitään tekemistä kirkkoon kuulumisen kanssa. Ihan samaa tekstiä tulee saarnastuolista on siellä "Antti" tai "Anneli".
Meissä taviksissa on vaan niin syvälle iskostettu,mikä on muka oikein ja mikä väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:29

Aika vähän on eronnu kirkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 19:47

Asialla ei merkitystä kirkon jäsenyyden kanssa. Asia on ihan eri kuin homous-lesbous.
En tiedä asiasta riittävästi jotta voisin sanoa sitä tai tätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 00:44

Ihmisiä ne papitkin ovat. Eipä tuo mussa mitään tunteita herättänyt, ainakaan negatiivisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 09:50

Ihmisiä ne papitkin on. Ja tunteensa heilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 03:29

Kirkosta erotaan muutenkin melko runsaasti tänä päivänä kun se käy sivuston eroakirkosta.fi/ kautta erittäin helposti. Siellä on kaikki laskurit kuinka paljon kukakin säästää kun ei maksa kirkkomaksuja ja valmiit lomakkeet, sen kun täyttää ja klikkaa eteenpäin. Siinä lienee suurin syy eroamiseen...