käytättekö Maca-adaptogeeniä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 04:21

en ole käyttänyt tuotetta. alla maca adaptogeenistä lisätietoja:

" Niin..! Macasta puhuminen seurassa jossa se tunnetaan, aiheuttaa tietäväistä virnistelyä. Tätä selittää parhaiten se, että aikoinaan kun joukot valmistautuivat sotimaan, heille syötettiin melkoiset määrät Macaa. Maca antoi legendan mukaan sotilaille mielettömät voimat ja loppumattoman kestävyyden taistelussa. Kuitenkin, kun taistelu oli voitettu ja kaupunki vallattu, Maca oli ehdottomasti kielletty sotilailta. Tällä suojattiin vallatun kaupungin naisväkeä hieman "ylivirittyneiltä" sotilailta, koskapa Macan yksi tunnetuimpia (ja testatuimpia) vaikutuksia on sen vaikutus seksuaaliviettiin. Testaa, niin liityt typerästi virnistelevien joukkoon kun puhutaan Macasta :) "
www.puhdistamo.fi/epages/GPL.../maca/maca

Lisätty: 06.01.2010 - 04:22

Maca on voimakas adaptogeeni. Tämä on termi, joka annetaan lääkinnällisille kasveille joiden avulla keho kykenee mukautumaan (adaptoitumaan) haastaviin olosuhteisiin - esimerkiksi stressiin. Yleensä jatkuva stressi alkaa heikentää immunijärjestelmää sekä heikentää ruuansulatusta ja hormonitoimintaa. Tämä johtaa ihmisen elinvoiman ja energisyyden hiipumiseen. Adaptogeenit ehkäisevät kehoamme tällaisilta vaikutuksilta, parantaen immunijärjestelmämme toimintaa ja piristäen niin kehoamme kuin mieltämmekin. Kaikki adaptogeenit tekevät tämän eri tavoilla. Maca tekee tämän vaikuttamalla kateenkorvan kautta. Tämä johtuu pitkälti macan mineraalikoostumuksesta, joka mahdollistaa ravinteiden oikeanlaisen toimimisen kateenkorvassa.
Maca sisältää valtavan määrän kehollemme tärkeitä vitamiineja ja mineraalaja esim. B-ryhmän vitamiineja, rautaa, mangaania, kuparia ja sinkkiä.
www.cocovishop.com/maca

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 01:16

mikä se on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 03:20

Joku mikä lie blpublications.com/maca.html En ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 09:56

Magani on kunnossa ihan tavallisella ruualla.
Joten pitäkööt kauppamiehet pillerisä hyllyissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 11:33

En käytä. Ei ole tietoakaan kyseisestä aineesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 22:11

Ihan outo aine minullekkin...en ole ikinä kuulut..että sellaista on olemassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 03:15

En käytä ja lyhyestä virsi kaunis.