Käytättekö enemmän kavereitten kanssa vistittelyyn? sp-postia vai yksityisiä viestejä?

Lisätty: 06.01.2010 - 09:10

Sori..kirjoitusvirhe...(viestittelyyn) piti olla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 09:27

Hirveän vähän tulee kirjoiteltua sähköposteja,tekstiviestejä laitan pojalleni,malliin tuutko syömään ja joskus kirjoitan yksityisiä viestejä esim liisukalle.

Kysyjän kommentti

Kiitos...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 00:00

En vikittele ketään, enkä kummallakaan tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 01:23

ystävien kaa tekstarei, kavereitten ja ystävien kaa fb-chattia, tosi etäisten kamujen kaa perinteistä sähköpostia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 03:22

Onko sähköposti jotenkin epäyksityinen?
En tiedä, vaihtelee. Facebook ja tekstiviestit ovat tavallisimmat yhteydenpitokeinot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 09:27

Kyllä Eemeli on ehdoton sillä se on lähes kaikilla jotka toimivat tietokoneella verkossa.Yhdellä yksi toisella toinen jolla voi keskustella. Eemeli on silloin jos ei ole mitään kiireellistä jutustelua. Voi lähettää kuvia liitetiedostoja, osoitteita. se on minutte pitkäaikasin tuttu, ei mikään keskustelupalsta kylläkään. Muut ovat lähinna nopeaan kommunukointiin ja keskusteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 09:36

Tekstiviestejä, sähköpostia ja yksityisiä viestejä mm. Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 11:31

Sähköpostiviestejä kirjoitan paljon. Napsun viestejä vähemmän. Tekstiviestit on jääneet kokonaan pois käytöstä. Ja sähköpostiviestinnässä käytän usein pikaviestintää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:44

Sähköposti on vienyt viimeaikoina voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:33

en mä sähköpostia käytä.. kaikkea muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 09:47

SP-viestejä ja pikaviestejä käytän. Muutaman kanssa vielä tekstareita lähetellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 03:13

Jos tarkoitat Napsu viestejä niin yksityisviestejä on tullut muutama laitettua, en tiedä kenenkään sähköpostiosoitteita.
Täällä siviilielämässä on tx-viesti varmaan yleisin, tosin aika paljon tulee laitettua sähköpostiakin, varsinkin silloin jos on kuvallista asiaa. Riippuu henkilöstä, osalle on e-mail parempi.