Tuolla sivun alareunassa on hyvä mainos?

Pitää paikkansa että ruoka maistuu, tuli heti painoa 20 kg lisää.

Lisätty: 05.01.2010 - 23:59

Se mainos on vieläkin siellä!

Lisätty: 06.01.2010 - 10:00

En tarvinnut 12 vuotta sitten muuta kuin päätöksen että jätän tupakkakartongin avaamatta. Melkein vuoden se oli varalla ennenkuin annoin sen tarvitsevalle.

Avainsanat: lopeta tupakointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 23:25

Ellet ole huomannu niin ne mainokset vaihtuilevat :o....

Kysyjän kommentti

pöö

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 01:30

tupakoinnin lopettamiseen liittyvää: ei o pakko kärsiä mukanatulevista lieveilmiöistä...kai? alotin lopettamisen harkitusti ja etukäteen aina, kun ennen olisin vetäny röökin niin pureskelin 4mg nikotiinipurkan, jo ennenkuin hinkuu tuli. parina ekana pvna vedin niit nikkariholkkei. ylimäärästä mussutteluhaluu ei tullu koska purkasta kyl saa sellasen olon ettei tee miel mussutella. ja koht ei enää tehny miel purkkaakaan. ne reseptilääkkeet hyvii, silloin ei kyl sit saa olla sellanen sivuoirekyttääjä. Ja nyt mainos että canarialle äkkii vois sit olla vaihtoehtopalkkio?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 16:58

Olen järkeillyt asian näin: lopetan tupakanpolton heti kun ei enää tee mieli polttaa :) Ei se sen kummempaa ole!