Oletko vanhemmiten rauhoittunut eli lasketko jo yli 100 ennenkuin kiivastut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 22:14

Hyvin harvoin kiivastun...en kyllä ennätä laskea silloin...se on huuto päällä heti....onneksi tosi harvoin...kun on pitkä pinna..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 19:56

likimain noin just....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 21:31

On tainut käydä ihan toistepäin. Ennen niin pitkä pinna on ilmeisesti jo venynyt liian tiukalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 21:54

En minä nykyisin kiivastu ollenkaan. Nuorempana räiskyi ja paukkui enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 01:06

en enää viitsi nähdä kovinkaan usein vaivaa ellei todella anna aihetta, jotenkin tää ikäkin laiskistaa, ei enää kiehahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 03:15

Olen opetellut sulkemaan korvani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 09:43

Minulle on iän myötä kehittynyt valikoiva kuulo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:18

Minusta on tullut vanhemmmiten "viilipytty" - en jaksa hermostua ihan pienestä.
Riippuu tosin asiasta - kyllä se välillä on hyvä vähän karjahtaakin jos ei muu auta:) mutta sopivasti sillä lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:57

Minä lasken 1000.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 10:21

onhan tuota tullut rauhoituttua paljonkin - monessa asiassa. yksi on kuitenkin yli muiden. jos mun läppäri kotona / työkone v****lee, esim joku sivu ei aukee tms - mun käämit palaa millisekunnissa. on se helvetti ettei tän hintaset koneet muka aukee nopeesti. mitä se oli muinoin ku oli hitaat yhteydet????? argh