älä hakkaa

en jaksa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 20:01

jos sinuu joku siel hakkaa, niin mene äkkiä hakemaan apua, en tiedä taustoitasi, mut jos vanhempasi hakkaa ,ota yht lastensuojeluun, jos poikakaveri tai joku muu hakkaa , ota kimpsus ja hävy äkkiä...ketään ei missään eikä milloinkaan saa pahoin kohdella...nyt äkkiä hakemaan apua..toivotta vasti sitä löydät ja saat...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 19:23

Mikä on?Kerro enemmän,se helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 19:38

Tähän on vaikea sanoa mitään, kun et kysy mitään, etkä ole asiaa enempää selventänyt. Kuka hakkaa ketä? Kommentteja, neuvoja, myötätuntoa, asiaa ja asiallisia linkkejä saat, jos tiedämme mistä on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 21:00

Kerro enemmän, jotta voimme auttaa sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 21:27

Kategoria pelit ja harrastukset - voisiko tuosta päätellä ettet jaksa toisen harrastusta. Muussa tapauksessa noiden sanojesi avulla ei oikein pääse jyvälle mitä tarkoitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 21:32

Toista ei voi muuttaa.
Itse voit muuttaa. Jos sinua hakataan ja vielä säännöllisesti, kuten tuosta päättelin, muuta ja äkkiä.
Jos kyse on jostain muusta, muuta silti, sillä pakko ei ole jaksaa yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 22:20

Jos toinen hakkaa..miksi pitää olla sitten hakattavana...minä ainakin muutaisin pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 23:06

veikkaanpa että tämä on joku trolli joka kännispäissään tänne trollailee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 01:10

rikosilmoitus välittömästi, vaikkapa hätätilanteessa 112 ja turvakoti 24/7 ei jätä ketään pihalle. auttaa myöskin eteenpäin ongelman selvittelyssä, asunnon haussa ym jos oikeutta haetaan. siel saa olla turvassa oikeesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 10:17

Toivottavasti tarkoitat konetta tai peräti rumpuja?
Pelottavaa ajatella että siellä joku toinen ihminen mätkii toista - ei sellaista sovi tehdä - sehän opetetaan jo lastentarhassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:06

Hei tuo lopeta alkuunsa ja jätä hakkaaja jos on kyse siitä mistä luulen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:48

Kerro ihmeessä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:02

Tuosta ei ota mitään tolkkua.Jos joku hakkaa jotakuta, niin se on lopetettava heti alkuunsa.Pystytkö kertomaan lisää?