Löytyykö Emily Brontën Humiseva harju kirjaa (Karisto 1999, 8.painos.) mistään muualta, kuin Huuto.netistä?

Avainsanat: emily brontë humiseva harju

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 16:56

1 Bronte, Emily : Humiseva harju
Otava,Kustannusosakeyhtiö Otava - Tammikuu 2009
nidottu Hinta: 10,00 EUR

2 Bronte, Emily : Humiseva harju
Otava,Kustannusosakeyhtiö Otava - Tammikuu 2001
nidottu Hinta: 11,70 EUR

3 Bronte, Emily : Humiseva harju
WSOY - Tammikuu 2006
sidottu Hinta: 37,95 EUR

Lähteet:
www.suomalainenkirjakauppa.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 16:36

kysyppä kirjastosta,olen sen joskus lukenut ja lainannut kirjastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 17:48

ootko kysellyt divareist tai antikast.. eli käyttejyn kirjojen kirjakaupasta...itse ain välil tuol keskustas poikkeen kattelen sellaiseen kirjakauppaan ja kyl sielt ain silloin tällöin löytöjäkin tekee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 17:49

AdLibris www.adlibris.com/fi/searchre...duct=False

Suuri kuu www.suurikuu.fi/PublishedSer...eID=3&

Senkus valkkaat halvimman. Jos sä haluat nimen omaan vuoden -99 painoksen, niin divarit ja huuto.net kirjaston ohella. Antikvariaatit www.tie.to/kirjat/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:14

Hyvin muuten sattui, kun itse tuossa muutama tunti sitten kirjastosta kyseisen kirjan kävin varaamassa. Tämä nyt ei vastaa millään lailla kysymykseen, mutta kunhan alkoi hymyilyttää, upea sattuma :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:27

Loppuunmyyty kustantajalla. Kipaise kirjakauppaan ja kysy on jäänyt hyllyyn. Tai tilaa se huudosta, saat edullisemmin, ja suoraan laatikkoosi.