Kuinka teillä vietetään loppiaista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 22:31

Ensin ajattelin korjata pois joulujutskat, mut kun vaan tää yks vapaapäivä täs viikolla - loppiainen- niin ajattelin, et olkoot ja naatitaan vielä tunnelmasta - seuraavan kerranhan se on vasta vuoden päästä - joulu meinaan - ja vasta viikonloppuna nuo poistan. Muuten ajattelin (yllätys, yllätys) katella talviurheiluu telkusta, syödä jos nälkä yllättää (tai sit oikein kokata), toisin sanoen seurata mielihaluja. Olen yrittänyt ainakin muutaman kerran viikossa poiketa edes jostain tavallisesta rutiinistani ja uskokaa tai älkää, mut se tekee hyvää, kokeilkaapa:)
Pikkasen taas vastaukseni syrjähteli, mut näin mie nyt täs oon aatellu, heh...heee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 14:44

Ei mitenkään ihmeemmästi, varmaankin kuusi heitetään pihalle ja syödään piparkakkutalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 15:06

tuos parikyssärii alas päin just vastasinkin , et tyttären luokse poiketaan .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 15:06

Ei vietetä loppiaista ollenkaan. Se tulee ja menee ilman juhlintaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 15:23

Tätähän jo kysyttiin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 15:42

Siinä tuo tylsä pyhä menee, niinkuin kaikki muutkin. Yhtä ja samaa pakertamista aina vaan.Ainahan voi lähteä kävelylle ulos, mutta taitaa tulla liian kova pakkanen.
Onneksi talomme on niin iso, että televisio-ohjelmat katsotaan tahollamme.Minä kun en välitä tuon taivaallista urheilusta, ja mies katselee kaikki mahdolliset urheiluun viittaavat.
Sitten aion silittää aika ison pyykin pois maleksimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:00

Ei mitenkään ihmeemmin vietetä.Huokasta voidaan vaan ,että siinä se joulu meni ja on vajaa vuoden päästä uudestaan meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:02

Syömme joulupöytää!
Siis sulatamme kinkunlopun pakkasesta, nostamme puolitäydet pikkelsipurkit esille, vuolemme ison kasan juustosiivuja ja niitten viereen kaviaarituubi, josta vielä jotakin saa sormivoimia omaava puristettua jne.
Sitten katsomme yhdessä mäkiviikon viimeisen kisan.
Hiihtolenkki jää väliin, vaikka sää lauhtuisikin tämänpäiväisestä kolmestakymmenestä pakkasasteesta, koska minulla on pientä flunssaa ja lämmönnousua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:19

Päivällä seurustelen vielä poikani tyttären kanssa, illalla sitten kuuntelen musiikkia ja nautiskelen vielä paikoillaan olevien jouluvalojen tunnelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 17:46

Ei mitään ihmeellistä meillä tahdu,kotona ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 19:52

nukkumalla univelkaa pois ja menemällä koripallo peliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:03

Taitaa olla yksi normaaleista päivistä, katson ehkä noita urheilujuttuja telkasta. Kaikki joulukoristet on jo kaapissa ollut muutaman päivän, joten ei niitäkään tarvitse poistaa. Ehkä päivällä menen kaupungille katselee uusia kauppoja, on avattu uusi ostoskeskus keskellä tallinnaa vastapäätä estonia teatteria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:30

Kuin sunnuntaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 21:48

Ehkä hieman vielä siivoillen, täytekakun esivalmistelua, lenkkeillen ja kevyempää keittoa syöden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 22:52

Ei muita pyhäpäiviä kummemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 01:13

ajattelin viedä lapsukaiset kerallani lillumaan lämpöiseen veteen kylpylään päivätiketillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 03:10

Vietetään vapaapäivää. Käydään varmaan hautausmaalla siivoamassa kyntillät pois ja käydään aikaisin lenkillä.