Alkaako teillä koskaan tanssijalkaa kutkuttaa,kun kuuntelee hyvää musiikkia???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 14:57

Kyllähän tuossa välillä jalka vispaa pöydän alla. enemmän kyllä ottaa aivoon kun joku biisi jää rynkyttään takaraivoon.
mulla varmaan joku menneen ajan jukeboxi ohjelmoitu nuppiin. ihme biisejä tulee mieleen ja niitä sitten hoilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 14:45

Aina! Tai no riippuu tietysti mitä musiikkia kuuntelen, mutta hyvin usein näin tapahtuu. En tosin osaa tanssia paljon yhtään, mutta kuitenkin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 15:05

Minulla ei ole tanssijalkaa, siksi sitä ei kutkuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 15:08

no kysytkin viel niin kaameesti , et ei meinaa saada hillityks , siks ain välil noit kisulei sylissäin hyvän musan tahtiin tanssitan, kun isännän tanssi jalkaa ei just saa heilumaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:01

No eipä ihmeemmin kutkuta.Mutta laulattaa minua mukana jos on tosihyvä kappale kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:40

Kysy vaan kuinka paljon,välillä tanssin tyynyn kanssa,kun mieheni ei ole mikään parkettien partaveitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:17

Alvariinsahan noita raapia pitää, siksi olenkin pitänyt poppikoneet visusti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 19:31

Kyllä kutkuttaa, olen aina tykännyt tanssia, tanssipaikkoja vaan on vähän ja niitä tanssittajiakin.
Onneksi yksi paikka löytyy kaupungistamme, siellä on hyviä tanssijoita liikkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:08

Ilman muuta kutisee ja sitten pitää mennä tuonne klubeihin tanssimaan. Aika usein sitä on vielä jaksanu kierrellä parketteja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:30

Aina, joten ei muuta kun Liisukka tanssit kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 21:52

Kyllähän tuo hiukka vipattamaan alkaa ja laulattamaan myöskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 01:16

ou jee ja aivan keskellä arkisia juttujakin. kyllä vispaa! ja ulkoilmaelämässäkin kun hyvä biisi sattuu on pakko hyökätä parketille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 19:42

Ei, koska en juurikaan kuuntele kevyttä musiikkia.
Hyvä musiikki= klassista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 03:02

Tyttären kanssa tulee päivittäin tanssittua ja ainakin varpaat heiluu jos kuuluu radiosta hyvää musiikkia.