Miten meinaat viettää Loppiaisen??

Juhlistatko jotenkin tavalla..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 13:07

Ai niin, nyt on sellainen. Lenkillä kävin äskettäin. Tänään vielä vapaapäivä, mut huomenna duuniin taas. Paistan tässä kuhafileet ja teen pinaatti-perunamuusia sekä kaalipuolukkaraastetta. Jälkkäriksi on punaherukoista vatkattu puuro. Lueskelua ja nettisurffailua tulevan matkan tiimoilta.

Kysyjän kommentti

Onneksi ei ole tällä-hetkellä nälkä..kun on sellaset herkut ollu..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 12:33

säädyllisesti Herran nuhteessa ja Rouvan valvonnassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:37

ei muutakun tyttären luokse katsomaan heitin koiravauveleitaan ja siin samas sit koko poppoota...joita onkin jo kova ikävä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 13:31

Eipä siinä mitään viettämistä ole, kun suuremmatkin pyhät olen jättänyt väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:05

kotona ilmeisesti koskA EI OLE MUUTA SUUNITELTU.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:07

Meillä syödään joulupöytää!
Loppiaisen kunniaksi lopetamme jouluherkut:
sulatamme kinkunlopun pakkasesta, nostamme puolitäydet pikkelsipurkit esille, vuolemme ison kasan juustosiivuja ja niitten viereen kaviaarituubi, josta vielä jotakin saa puristettua jne.

Sitten katsomme yhdessä mäkiviikon viimeisen kisan, mies ja minä, koska poikamme jo palasi Ouluun kotona viettämältään joululomalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:14

Päivän pojantyttären kanssa, illan yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:32

Kotosalla, lapsen seurassa.