Käytätkö valokynää kauneutesi eteen? Naisten kysymys,,saa miehetkin vastata.

Onko siintä mitään hyötyä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 20:34

Käytän, tummat juovat saat sillä helposti peittoon.

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 12:35

joudun maksamaan ruokakunnan valokynät,
muuta hyötyä niistä minulle ei ole kuin kertyvät bonus-pisteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:36

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:39

ei ole moista kynää minulla, no en juurikaan tähän pärstään käytä muuta kuin huulipunaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:43

Minkäslainen tuo kyseinen kynä on,´ ajattelin jos vaimolle
sellaisen ihmelaitteen antaisin lahjaksi kun hän täyttää vuosia.
-Jos jollain olisi linkkiä kynästä niin voisi miullekin laittaa,
kiinnostaa tuo keksintö minuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 13:02

En ole vieläkään ostanut valokynää vaikka muutaman kerran jo kädessäni pyöritellyt. Vois kyllä hankkia ja opetella käyttämään. www.ksml.fi/ihana-elama/muod...%B6/194755

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 13:30

En käytä enkä ole meinannut hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 14:50

Enpä ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 15:46

Se on kätevä kapistus. Sitä pitää vaan ensin vähän harjoitella. Sitten, kun keksii käyttötekniikan, niin johan uomat ja juovat saa hienosti häivytettyä, ainakin uskon niin ja tehän kaikki tiedätte, mitä usko saa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:06

En käytä.minulle riittää yövoide,päivävoide,sekä kuorinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:13

Ainoa mitä käytän on vesi ja rasva - ja sen huomaa. Ehkä siis kannattaisikin käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 17:21

kyllä valokynäkin on ja olen sitä myös käyttänyt.

korean ja kiinanreissulla ostin jos jonkinlaisia ihmeaineita ja ampulleja sekä "naamarättejä",
kylläpäs tuleekin tyttömäinen olo niistä ainakin hetkeksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 17:42

Eipä ole vielä mun iässäni juovia, joten en ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 19:53

en käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:17

Kauan on jo sellainen pitänyt hankkia, mutta kamalan kalliita tuntuvat olevan. Ei vielä ole raaskinut ostaa, mutta ehkä vielä joku päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 21:54

Kyllä sellanen kynä löytyy meikkilaukustani vaan käytön harjoittelua tuo minulla vielä vaatii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:50

En käytä. Tarvis kyl varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 11:01

en edes tiedä mikä se on.