Oletko osallistunut nauruterapiaan?

Mielipiteitä?

Lisätty: 12.01.2010 - 12:34

Liian monta hyvää vastausta.
Äänestäkää te.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 09:06

en ole osallistunut joukkonauruterapiaan tai ollut nauruterapeutin vastaanotolla,
mutta kylläpä sitä kotioloissakin riittää nauramista milloin millekkin asialle .

linkin löysin :
www.annehietanen.com/nauru/nauru.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 09:00

mistä narusta nykäisit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:07

En mutta tänä aamuna näytettiin telkkarissa naurujoogaa ja eihän sitä hekotusta voinut nauramatta katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:41

En ole sellaisessa terapiassa ollut,mutta nauru on minulla herkässä ,niin myös itku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:45

Nauruterapiaa tulee harrastettua joka päivä. Sen jälkeen, kun oppii nauramaan itselleen, saa terapiaa aivan yllin kyllin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 10:00

En ole, enkä aio osallistua. Kaikenlaista humpuukia. Riittää tuota nauramista maailman menolle ilman terapiaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:02

en sillain virallisesti, mutta likkakamun kans ollaan sit missä vaan saa nauraa vedet silmist , lähinnä meitin nuoruuden ajan hullutteluille ja kun meillä on ihan sama huumorintajukin , niin aina ei sanojakaan tarvita , kun jo purskahdamme nauruun , se ei katso paikkaa eikä aikaa.. no siskoni kans on kyl sama juttu, telepaattisesti aatellaan ja räkätetään , niin , et välil ukkokultamme sanookin, et mikä teitin ikä taas olikaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:00

jäädessäni eläkkeelle vakituisesta hommastani, työkaverit olivat hommanneet läksiäiskemuihin terapepeutin pitämään meille nauru-jooga istunnon, hauska ja rentouttava kokemus

- jäin vaan ihmettelemään mikä olikaan se viesti näiltä entisiltä työkavereilta -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 15:51

Meillä tuota naurujoogaa harrastetaan päivittäin, mummujengin kanssa. Kun lähdemme kävelylle sauvojen kanssa, niin välillä on pysähdyttävä , että saamme naurut tasaantumaan.Niin hauskaa meidän mummujengillä on kuntokävelyllä.Meitä tosin arvostellaan, että mitä toi tollanen laahustelukävely on?Kysyjille ei varmaan mitään, mutta meille se on eräs varma lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:12

En ole, mutta kun oikein kovasti on saanut itse nauraa, niin olotila on huomattavasti kevyempi ja virkeämpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 19:54

en.. en ole koskaan edes kuullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 19:58

Se voi olla oikein hauska juttu, pitääkin katsoa missä olisi mahdollisuus käydä terpiassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:01

Kyllä olen käynyt joskus naurujoogassa..kyllä on ollut hauskaa..
Kerran tulimme Vuokatista lija-autolla yötä myöten..tyttäreni alkoi auton peräpäässä pitämään naurujoogaa..se oli ihan mahtavan ihanaa...kun kaikki nauroi..että ei meinannut loppua tulla..vedet valui ihan silmistä ja meinas ihan pi...sat tulla housuihin..Etupään porukkakin tuli ..sinne auton perälle katsomaan mitä siellä oikein tapahtuu...ja alkoivat nauraa hytkyttää....Ne naurut on vielä tallennettu..että voi muistella sitä hauskaa kotiinpaluuta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:34

Minulla on kotona ihan oma naurukouluttaja ,käy etupäässä kyllä ympäri suomea ihmisiä naurattamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:34

En, vielä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 09:03

Työyhteisössäni eräs henkilö teki aiheesta pienen tutkielman, siitä on jo vuosia lähes kymmenen. Muuten en ole asiaan tutustunut sen lähemmin mutta joissain koulutuksissa sitä on käytetty osana.
Luotan siihen että oma huumorini riittää, nauran usein myös itselleni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 02:54

Mitä televisiosta olen seurannut niin vaikuttaa melko teennäiseltä touhulta.
Sopii varmaan jollekin erityisryhmälle, mutta tuskin tasapainoiselle kaverille tarpeen...