Ehditkö katsoa digiboksiin tallentamasi ohjelmat, vai onko kone aina täynnä?

Itselläni on useampikin tallennin, joissa olisi paljon hyvää katsottavaa "sitten joskus".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 09:06

Enemmän tulee tallennettua kuin katsottua eli välillä on pakko poistaa katsomattomiakin ohjelmia, jotta mahtuu taas tallentamaan uutta.

Kysyjän kommentti

En tiedä onko vastauksesi paras, mutta kohtalotovereita ollaan ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 08:55

En liiemmin tallentele mitään valmiiksi märehdittyä. Joku rakentamisen raskassarjan juttu siellä on kuten burj dubai, caribian risteilijä suomen turuust ja siltainsinööri pellen sillat bangkokista (rama III).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:43

Meillä on vain tavallinen dikiboksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 09:58

En tallentele mitään kun ei ole tallennuslaitteita. Katson sen minkä katson suoraan lähettämishetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:13

tuos nykyises ei kai olekaan mitään mihin vois talentaa no sisään rakennettu digi vissiinkin.. niin en usko et vois mitään talentaa, jot ei ole niitä ongelmii.. ja netistä näkee kans tv ohjelmia eri kanavilat , jos sit tulee jotain niin katsomisen arvoista , niin sieltä olen katsonut silloin , kun itselleni sopii.. enkä ole niistä ainakaan vielä joutunut maksamaan mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 11:37

kyllä ne jossain välissä ehtii. pahinta on joku sarja kun uutta pukkaa kokoajan. onneksi siitä saa mainokset veke, voi vähän vaikka kelailla välillä jne.
nyt on boxi ollut vuoden paketissa remontin takia - mietin mitä sinne mahtoi jäädä aikoinaan jemmaan.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:01

Ei ole värkkejä joilla digilisi. Ei ees telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:02

No problems,

sen jälkeen kun VHS vehkeet lähtivät tästä talosta mitään ei ole tallenneltu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:37

kyllä käy noinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:11

Aamun ja illan hiljaisina hetkinä niitä tulee katsottua lähes päivittäin, tänään viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 19:39

Minä joka vastustin digiaikaa olen nyt tyytyväinen tallentamiseen, ilman sitä en tulisi toimeen. Se kun on helppoa. Täys se on ja yritän viikonloppuisin katsella ja tehdä tilaa uusille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:35

En tallenna, olemme dvd elokuvien suurkuluttajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 03:06

Semmonen 15 % on nyt vapaana, mutta on se parissakin prosentissa käynyt. Enemmän nauhoitan kuin ehdin katsomaan, mutta siten mainokset voi kelata ohi.