Joko kyllästyttää lumityöt?

Olen yrittänyt tähän saakka ottaa lumityöt kuntoilun ja ulkoilun kannalta vaan tänään aamuhämärissä ennen töihin lähtöä ei homma tuntunut enää yhtään kivalta.

Avainsanat: lumityöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 16:08

Eipä kyllästytä onpa ulkona tekemistä kun sinne menee.se on hyvää liikuntaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 08:27

Kohta se taas vaihtuu ruohonleikkuuseen. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 08:56

Ei sitä lumenluontia vielä paljon ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:45

Lumentulo kyllästyttää,lumitöitä ei tarvitse tehdä,kun parvekkeelta,onneksi on kunnon harja ja lapio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2010 - 09:57

Mikäs hätä tässä kun huoltoyhtiö sen tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:15

Kuule kyllä kyllästyttää..vaikka ottaa sen kuntoilu mielessä...Nytkin laitettava ulovaateet päällä,ja lähdettävä lumitöihin...siinä tulee noin puolitoista-tuntia kuntoilua...
Olisin kyllä mielummin laittanut sukset jalkaan..ja lähtenyt hiitämään...hiihtolatu lähtee ihan muutaman sadan metrin päästä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:16

ei minuu kyl, mut en ole kyl kuulut tuon isännänkään sitä valittavan , mut meil suurin osa otetaan traktorilla ...et hälle jää sit aika vähän kola hommii ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:30

KYLLÄ KUN JOUDUMME TEKEMÄÄN NE TALVIFLUNSSAN KOURISSA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 11:17

Ei kyllästytä yhtään, minusta on kiva tehdä lumitöitä pihassa ja
samalla saa liikuntaa ja raitista ilmaa. Nyt on Suomessa oikea talvi
joten olkaamme kiitollisia tästä, ei ole märkää ja sohjoista vaa
valkeaa puhdasta lunta.

Lisätty: 05.01.2010 - 14:39

vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:02

Ei kyllästytä, harjalla huiskin aina ohi kulkiessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:04

se vähä alue joka on minun vastuullani menee laulellen, sananlaskua lainaillen

'antaa tulla vaan lunta tupaan'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:38

ei vaikka lähes kuusisataa nelöitä on kolattavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:10

Eihän tuo herkkua ole kun tietää että ne on pakko tehdä. Aamupäivällä viimeksi niitä tein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 17:40

Ei kyllästytä ei. Tuntuu mukavalta, että saatiin tänä vuonna talvi ja nautin siitä, mitä meillä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:36

En kyllästy, tulkoon vielä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 15:13

Mukavaa puuhaa tuo lumen kolaaminen. Ainoa miinus on, että se on kiellettyjen listalla minun kohdalla. Menen kuitenkin mielelläni hiljalleen tekemään kevyesti lumitöitä. Olen tehnyt meidän huushollissa niitä noin 25 vuotta.Kuntoilua parhaasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 02:50

Itselläni onnistuu tuo kuntoilun kannalta kolailu vallan mainiosti sillä jos en viitsi lähteä lumihommiin niin huoltofirma ajaa pihan auki parissa minuutissa. Tosin ajavat joskus puhdasta pihaakin jos olen kerinnyt kolaamaan ennen heitä...