Nakuskanneri voi olla terveysriski. Menisitkö mieluummin käsin kopeloitavaksi?

www.uusisuomi.fi/kotimaa/814...olla-riski
Nyt täytyy laihduttaa, että kehtaa mennä edes kentälle, saati sitten rannalle?

Lisätty: 12.01.2010 - 21:35

www.kaleva.fi/plus/index.cfm...ari=241952

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 09:43

Ei mitään säteilytystä minulle. Kopeloida saa ihan vapaasti siihen asti kunnes keksitään terveydelle turvalliset laitteet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 08:18

mieluummin käsin kopeloitavaksi, jos lentäisin päivittäin.
ainakin siihen saakka kunnes saataisiin selvitetyksi toisen vaihtoehdon terveysriskit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 08:29

Epäilyttää tuollaisten laitteiden turvallisuus ainakin jos paljon matkustaa. Mieluummin kai sitten käsikopelolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:43

...mielellään käsikopelolla, miehekäs mies, itsevarmat otteet ja oikeat kohteet.... lentomatkustus lisääntyisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:22

ihan samaa mietin, et ei taira meikkä kehdata enään lentää laisinkaan.. vaik ei siit kehon muodot nytkään niin selvästi näkynyt , enkä kopeloitavax menis ainakaan kääk ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:27

Kopelointi on paras vaihtoehto,kun vain kopeloijalla olisi lämpimät kädet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:13

luomu on aina luomua, keskeneräinen tekniikka arveluttaa

minut kopeloi aikanaan Eilatin kentällä nuori nainen sellaisella perusteellisuudella, että vastaavasta hoidosta olisi Reeperbahnilla joutunut maksamaan ainakin 50 €

uusinnan toivossa olen ahkerasti kierrellyt turvatarkastuksissa, ei vaan yhtä perusteellista ole kohdalle osunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:08

Nopeimmin taitaa päästä tällä uudella systeemillä. Ja eihän siellä nyt alvariinsa tavallisesti juosta, paitsi tietysti nämä liikematkalaiset. Pianhan näen miten kopeloidaan kun menen turvatarkastuksen läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 22:15

Kopeloikoon vaan jos haluavat..en pelkää kopelointia..