Kepler-avaruusteleskooppi on löytänyt viisi planeettaa...

Nyt löytyneet planeetat ovat kuitenkin liian kuumia, jotta niillä voisi olla elämää.

www.uusisuomi.fi/ulkomaat/81...planeettaa

Avainsanat: planeetat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 12:05

Luonnollista kosmokseen kuuluvaa elämää.

Kysyjän kommentti

näkyy olevan kun Uusi Suomi on linkin hävittänyt?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 07:34

Mistäpä sen tietää, juovatko marsilaiset aina vettä?
Täällä heille ainakin tulisi vilu, jos he tuolla asuvat. Mitä jos he ovatkin vaivihkaa alkaneet lämmittää maapalloa itselleen sopivaksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 10:30

niin aateles , et koht he vallottaa maapallon, kun tääl kuolaan tätä menoa sukupuuttoon.. eihän nykyisin esed tehdä lapsia , meitin lähipiirissä on kaks pariskuntaa, jotka ovat päätäneet , et heitin sukunsa saa loppua heittiin.. no joskos nuo marssilaiset vaix eläittäis ja jollain tappaa sit myös pitäis yllä tätäkin planeetta ..mietii minkähän laissii lapsii syntyis ,jos marssilainen ja ihminen rakastauis jne... :)) sori tais hiukka men metsää taas kyssärist , mut tälläsii assioit mie pien maan matonen fundeeraan just nyten :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 12:17

tähtitiede taitaa olla tajunnan laajentajaa vähän LSD:n malliin,
unohtuu arkipäivän murheet