Onko teillä "Sydänkäpynen"...

...jossain, mulla on yksi sydänkäpynen mutta en vielä kerro
enempää. ps. tämä sydänkäpynen tarkoittaa ihmistä.

Lisätty: 12.01.2010 - 19:28

Kaikilla oli kivoja vastauksia, kiitokset kaikille vastaajille,
kyllä se mulla on yksi sydänkäpynen tai sydänystävä joka
on ihmeelisen herttainen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2010 - 20:19

Löytyy, tällä hetkellä tosin kymmenisen kilometrin päässä minusta ja seuraavan kerran nähdään perjantaina. Kamala ikävä jo, vaikka aamulla hän minut kotiin toi. (♥)

Kysyjän kommentti

Se oli kiva vastaus, onnea teidän ystävyydelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 21:03

no tokkiinsa .. tuos keittiös , tutkii mikä on tiskikonees vikana, kun se ei suostu munkaa yhteistyöhön...ja sit tuol aika kaukana on 4, kultamussukäpystä mummin omia kultakimpaleita, joita joka päivä ikävöin..no vaix olikin vaan immeisit kyssäri, niin on mul kaks karvakuono kisuliikin...ei niitä voi sytämmest pois ajaa, muut miul isooo sydän sin kyl mahtuu paljon sydänkäpyssii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 21:12

On kaksikin sydänkäpystä. Toinen on aikuinen mies ja toinen alakoulua käyvä poikalapsi. Niin rakkaita molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 21:28

Onhan minulla, muru <3 ja aina rakas tyttöni, pikkuinen kakskymppinen <3. Rakastan kumpaakin sydänkäpyjäni myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 22:08

Kyllä näitä sydänkäpysiä riittää 3:messa polvessa...kaikki yhtä rakkaita...niitä rakastaa ylikaiken..ova niin ihania..ei voi ketään erikseen nimetä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 02:20

Tuollahan se oma rakas nukkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 07:42

Minulla on laajentunut urheilijan sydän ekä mikään "käpynen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 08:06

Sanoisin mieluummin enkeliksi.
Kävyksi nimittämisestä saattaisi tulla selittämistä. Linnuksi nimittämisessä kannattaa olla tarkkana lajimäärityksessä. Pulu on roskalintu joka on monessa kaupungissa sietämätön riesa ja taudinlevittäjä.
Stadilaiset toivoisivat paljon enemmän huuhkajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 09:45

Ei ole käpyjä kuin tuolla puissa ulkona. Sydämeni vierimmäinen löytyy kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 14:52

Ei ole :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:01

On minullakin yksi, mutta hän tahtoo karistautua pois sydämestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:39

On minulla menninkäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 12:54

On, päivänsäde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 02:34

No lähinnä
<- tuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 23:28

Kyllä löytyy :)