Minkä matkatoimiston/matkanjärjestäjän valitsisit, jos olisit voittanut 300 euron matkalahjakortin? Ks. yst. lisätietoja kohta.

Voitin Napsusta 5.1.2009 (aapuuva, vuosi sitten) 300 euron matkalahjakortin, enkä ole sitä vielä lunastanut, sattuneesta syystä/epätietosuudestani. Miten itse toimisit, minkä matkanjärjestäjän valitsisit, jos olisit voittanut/käytössäsi tuo 300 euron lahjakortti, etkä halua itse "matkalippuun" käyttää enempää (omaa) rahaa? Etelä tuskin tulee kyseeseen?jne. Antakaahan napsulaiset hyviä neuvoja, jotta ko. voitosta saisin kaiken sen irti, mitä se vois tarjota, kiitos jo etukäteen:)

Lisätty: 04.01.2010 - 20:45

Tätä mä vähän pelkäsinkin, melkistä tunti menny eikä ainoatakaan vastausta, toivotaan, ettei mee yhtä kauan kun mulla (vuosi);) vinkkejä kiitos, vink, vink...

Lisätty: 04.01.2010 - 21:18

Tätä matkanjärjestäjää Napsun ylläpito kysyy, mut samalla mietin, jot millä matkanjärjestäjällä (sen lipun saatuani) ois pidempään voimassa ko. lahjakortti (toisilla kuulemma puol vuotta toisilla jopa 2-3v)... kun ei koskaan tie millon pääsis matkaamaan....

Avainsanat: voitto matkalahjakortti matkanjärjestäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 02:33

Lähtisin FINNLINESIN laivalla Saksaan ja/tai Puolaan keväällä kun ei jäät enää kolise.
www.finnlines.com/passenger_fin/
Matkalla rentoutuisin porealtaassa ja nauttisin seisovanpöydän antimista...

Kysyjän kommentti

Kuullosti mukavalta ja toteutettavalta, kiitos sulle ja katsastetaan, samoin tässä kiitokset myös kaikille muillekin vastanneille ja vaivaa nähneille... kerron sitten myöhemmin minkä vihdosta viimein valitsin, eipä aikaakaan:D, mut nyt tutkailemaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 20:49

noo ota tuo napsun äkkilähtö osio ja katso sieltä, esim latviassa on vielä aika edullista ,eikä nuo äkkilähdötkään päätä huimaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 21:15

Minäkin valitsisin jonkun sopivan äkkilähdön, vaikkapa Riikaan. Varsinaisesti matkanjärjestäjällä ei väliä, lähes kaikki käy. Onnea voitosta näin jälkikäteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 21:57

esim. www.ebookers.fi/lennot/lufth...aeurooppa/

( olen varannut ja maksanut lennot Unkariin, meno-paluu 98 e veroineen / hlö Hki- Budapest, maaliskuussa )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 22:13

Katso tosissasi napsun äkkilähtöjä..jos pysyt lähtemään sillätavalla äkkiä..että laukku kiinne ja menoksi..Sieltä löytyy tosi edullisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 22:36

No se on vähän hankala tilanne, tiedän kokemuksesta, ei pysty käyttämään noihin halpisratkaisuihin.

Itse voitin silloin edellisellä arvontakierroksella 200 € matkalahjakortin, hätäpäisäni valitsin Finmatkat, tähän päivään mennessä ei ole osunut sopivaa kohdetta johon olisin viitsinyt 'omarahoitusosuutta' lisäksi maksaa , lahjakortti voimassa 3 vuotta, joten ei vielä tarvitse tehdä paniikkiratkaisuja

(Olen kuulostellut noiden nuorempien matkasuunnitelmia ja jos joku aikoo Finmatkoilla lähteä, todennäköisesti tuen tällä lahjakortilla heidän lomailuaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 08:14

Jos sitä ei voi käyttää alennushintaisiin matkoihin, niin kävisikö Travellinkin omatoimimatka?
Kolmesataa on kyllä aika vähän, jos ei halua maksaa lisää. Sillä pääsee Viroon kylpylään tai lappiin pariksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 16:02

Ei varmaan alematkoihin voi käyttää. Samaa mieltä edellisen kanssa, olisko Travellink-mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.01.2010 - 17:00

Itse katsoisin äkkilähtöjä ja niiden mukaan valitsisin mihin rahat riittää. Matkanjärjestäjästä riippumatta, mutta sen vain katson että se on kuitenkin tuttu ja turvallinen ja että majoitus pysyy koko ajan samana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 20:41

Minulle ei olisi väliksi, ottaisin äkkilähdön ja häipyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 01:32

matkapörssi, monta vaihtoehtoa ja edullisin hinta löydettävissä